Gafa făcută de Nicușor Dan! Șoferii au răbufnit: „Sunt sacrificați locuitorii orașului pentru beneficiul celor care îl tranzitează”

Gafa făcută de Nicușor Dan! Șoferii au răbufnit: „Sunt sacrificați locuitorii orașului pentru beneficiul celor care îl tranzitează” Sursa: arhiva EVZ

Nicușor Dan a făcut o serie de schimbări pe străzile din Capitală, iar acestea au venit la pachet cu o mulțime de critici. Bucureștenii au răbufnit: „primarul a distrus traficul. Ideile lui nu au dat roade!”

Nicușor Dan s-a zbătut ca bucureștenii să nu mai aibă parte de aglomerație, dar planul lui a făcut situația și mai dificilă. Acesta a pus 10 radiale, dar oamenii au răbufnit. Adunarea Generală a ADIZMB a aprobat parteneriatul cu CNAIR pentru realizarea studiilor de fezabilitate pentru cele 10 radiale care leagă Bucureștiul de autostrada de centură.

Primarul a avut în plan să prelungească mai multe bulevarde din Capitală care ajung la șoseaua de centură și se vor conecta la autostrada de centură. Este vorba despre bulevardul Timișoara, Calea Giulești, Bulevardul Poligrafiei, zona Pipera, Șoseaua Dobroești, Splaiul Unirii, Bulevardul Metalurgiei și Prelungirea Ferentari.

„Bucureștiul și Ilfovul au nevoie de proiecte structurale pentru rezolvarea problemei de trafic, iar proiectul celor 10 radiale și proiectul trenului metropolitan (metroului de suprafață) reprezintă proiectele majore, structural, pentru regiune”, anunța edilul Capitalei.

Ne puteți urmări și pe Google News

Bucureștenii au răbufnit!

Oamenii care locuiesc în zona celor 10 radiale au mărturisit că primarul a adus și mai mult haos pe străzi. Bulevardul Timișoara se confruntă cu o aglomerație de zile mari, iar bucureștenii stau și 2 ore în trafic pentru un drum de 6 minute.

Fostul primar a inaugurat un drum care leagă Chiajna de București. Un singur lucru nu a calculat atunci Gabriel Mutu. Faptul că Giuleștiul este mult prea mic pentru atâtea mașini. Coada se formează de la podul Basarab și ajunge până în Chiajna. Au apărut o mulțime de accidente, iar majoritatea oamenilor și-au pierdut viața.

„Reparații în zonă n-au mai fost de la Ceaușescu încoace. Se merge pe linia de tramvai că n-ai pe unde.

Este un drum care are nevoie nu de reabilitare, ci chiar de reconstrucție pe alocuri. Prosperă patronii vulcanizărilor care au zilnic zeci de clienți.

Cei care nu știu zona forțează anumite tronsoane și își taie cauciucurile în dâmburile, fiarele și șinele de tramvai ieșite din pământ. Mâine poimâine o să aud că pe aici o să treacă direct autostradă nu radiala. Domnule, de la Bulevardul Constructorilor în jos căruțele sunt ca la ele acasă.

Drumul spre Giulești Sârbi nu e radială, nu e centură, nu e nimic. E o dărăpănătură, o căzătură în care ne rupem mașinile zilnic. Sunt sacrificați locuitorii orașului pentru beneficiul celor care îl tranzitează, asta se întâmplă, de fapt”, a explicat Druncea Marian, unul dintre cei care locuiesc în zonă.

Pipera era o zonă liniștită, dar ideile lui Nicușor Dan au adus aglomerație și în această locație.

„Locuiesc în blocurile noi de la ieșirea pe A1 și lucrez în Pipera. Și asta îmi ocupă tot timpul. Pipera a devenit noul Militari, adică la orele 18.00, de exemplu, e haos total.

Haos la fel că tot Bucureștiul. Haos cu locurile de parcare, haos în trafic, haos în tot. Da, noile drumuri spre autostradă arată bine, încă, dar sunt deja pline.

Și am spus încă pentru că trebuie să înțelegem că nu e suficient să le facem și e gata, s-a terminat. Drumurile alea au nevoie de întreținere”, a zis și Stoienescu Paul, potrivit Fanatik.