Într-o notă dură dar și cu accente umoristice, edilul șef îl persiflează pe Cioloș amintindu-i drept rezulat că a condus Guvernul 0.

 

„ #CuminteniaGuvernariiZero
#CuvantaSiDomnulNimic
#MaiStatiSiPeAcasaNuDoarLaParis

După reacțiile furibunde și scăpate de sub orice control ale unor membri marcanți ai Opoziției, am convingerea că proiectul “Oxigen pentru Bucureșți” pe care l-am lansat în dezbatere publică este unul bun și necesar.

Nimic nu-i scoate mai tare din minți pe liderii USR – PLUS, în special, decât să vadă că proiectele propuse de mine sunt apreciate de cetățeni. Avem “n” exemple până acum.

Ultimul care s-a înscris pe lista celor deranjați este Domnul Europarlamentar mereu pe plus, pentru sine, Dacian Cioloș, cunoscut publicului larg sub numele de Cumințenia Pământului și a guvernării.

Deși a avut în mâna puterea executivă a țării a stat cumințel în banca lui și nu a făcut nimic. Dar chiar nimic! Pe principiul : Cine nu muncește, nu greșește!
Nici un euro atras din fonduri UE, niciun metru de autostrada sau din Centură Bucureștiului, n-a impulsionat construcția metroului din Drumul Taberei, n-a dat drumul la Pasajul Domneșți, nimic, nimic, nimic. Zero. Mă refer aici doar la Capitală. Și pentru țară însă, tot nimic. Rezultatele sunt tot un minunat zero.

Dar chiar dacă nu se poate laudă cu vreo realizare, Domnul Cioloș este primul la a-și da cu părerea despre ce fac alții. Dacă s-ar limita la părerile proprii, n-ar fi nicio problema, postul de Întâiul Parerolog al Țării este disponibil. Din păcate, domnia-să ia frânturi de informații sau fapte, le taie julienne, după care face din ele un ghiveci din care nu mai înțelegi nimic, în afară unor idei manipulatoare.

În cazul nostru, introducerea vinietelor pentru autoturismele poluante care circulă în Bucureșți este criticată, sub aspecte ce țîn de discriminare și constituționalitate, pornind de la o premiza falsă, anume aceea că ar fi vorba despre o taxa de acces în oraș sau în centru. În realitate este vorba despre sume plătite pentru folosirea drumurilor din Capitală, plăți diferențiate în baza normei de poluare pe care o îndeplinește respectivul vehicul. Oricum, proiectul este în dezbatere publică și voi ține cont de părerea cetățenilor, nu de a politicienilor care în goana după like, share și vot ar face orice, dar chiar orice.

Aceste măsuri sunt absolut necesare dacă vrem că în acest oraș să mai putem circulă și respiră, iar orice folosire în scopuri politice a acestei teme, mai ales din partea unora care și-au descoperit brusc, în preajma alegerilor, interesul pentru calitatea vieții bucureștenilor, denotă o demagogie fără margini.

În ceea ce privește înnoirea parcului auto pentru transportul public în comun, vorbim de autobuze și tramvaie, nu de tractoare și combine! Dl Cioloș să stea liniștit, la Bruxelles și Paris! Acolo unde, că în majoritatea orașelor aglomerate și poluate din Europa, se aplică tot felul de restricții, se introduc tot felul de viniete dar nimeni nu comentează. Este prețul civilizației!

Bucureștiul are cel mai ambițios plan de înnoire a parcului auto. Am achiziționat, deja, 400 de autobuze Euro 6 – cea mai rapidă soluție la o problema ce devenise critică, opțiune a Primarului General după consultarea unor specialișți în mobilitate.

Dar ce să-i ceri să se documenteze unui politruc care, în aceeași frază, critică vehement și starea precară a cailor de rulare pentru tramvaie (perfecte până acum, eu le-am deteriorat!) și lucrările de reabilitare aflate în desfășurare? Dacă nu se face, de ce nu se face? Dacă facem, de ce acum și nu altă dată? Puțînă coerentă se poate, domnilor?

Elev Cioloș, stai jos, notă 4! Pentru dată viitoare fă-ți temele mai sârguincios, nu mai lasă orice consilier venit din presă, dar acum stand cu gândul în vacanță, să-ți scrie inepții pe Facebook. Te faci de ras!”, a scris Gabriela Firea pe contul său de socializare.

Te-ar putea interesa și: