Mihai Găinușă a devenit cunoscut cu ajutorul lui Șerban Huidu, mai precis a emisiunii „Cronica Cârcotașilor”, emisiune difuzată la Prima TV. După ce a pus punct carierei în televiziune, prezentatorul a intrat într-un con de umbră, iar afacerile pe care le derula au fost închise.
În urmă cu 7 ani, Mihai Găinușă nu a renunțat doar la „Croinica Cârcotașilor” și aparițiile televizate, ci și la prietenia cu Șerban Huidu. În prezent nu mai vorbește deloc cu fostul prieten și coleg de platou și a revenit la o veche pasiune : radioul. Mihai Găinușă are emisiune în fiecare dimineață la Național FM, unde alături de Oana Paraschiv moderează „Matinal efervescent”, dar și propriul canal de YouTube
[soc_slider_shortcode id="4277892"]
Dacă profesional și-a revenit după plecarea de la „Cronica Cârcotașilor”, din punct de vedere financiar separarea de Șerban Huidu i-a afectat firmele. Și-a lichidat firma de producție „Trosc Pleosc Production”, care colabora cu cea a lui Huidu, fiind în ultimii ani de activitate numai pe pierdere. Înainte de scandalul cu Huidu, firma înregistra venituri de peste un milion de lei pe an.
Trăiește peste medie
Cu toate acestea nu se poate spune despre Mihai Găinușă că trăiește la limita sărăciei. Fotoreporterii EVZ l-au întâlnit pe când ieșea dintr-un celebru magazin care comercializează materiale de construcții și amenajări interioae.
Găinușă a mers să cumpere niște cabluri, cel mai probabil pentru decorațiunile de Crăciun. La plecare, fostul prezentator TV a urcat într-o mașină a cărui preț depășește 20.000 de euro, semn că Mihai Găinușă nu o duce destul de rău din punct de vedere financiar și că pandemia nu l-a afectat atât de tare.