CNADNR nici nu are în plan să rezolve toate problemele acestei autostrăzi. Dintre cele 7 (șapte) arii critice descoperite de experți, reparația se mărginește doar la km 60+600/700. Sunt 6 kilometri în care s-au constatat alunecări vizibile, după cum poate vedea oricine care merge pe teren. Ce se va intampla cu celelalte 6 arii, spre exemplu la km59+800 unde întreg corpul autostrăzii s-a mișcat spre stânga sau la km61+400 unde încă sunt alunecări sau la km64+200 unde se cunoaște faptul că surparea are o adâncime de 10m, adică inclusiv sub autostradă”, a scris Nazare pe pagina sa de Facebook.

Acesta consideră că, din dorința de a ascunde o catastrofa financiară, se va ajunge la un dezastru în teren și mai mare. Astfel, vom avea o autostradă închisă, dar fără a ataca toate ariile critice, se va constata că se  vor apărea probleme în celelalte locuri menționate mai sus. 

„În acest moment, în interiorul contractului nu se mai pot face plăți. 94% este plătit și 135mil RON sunt imputați conform deciziilor DAB, așadar se depășește limita legală până la care se mai pot face plăți. În cazul în care recepția nu se face până la sfârșitul anului pierdem fondurile integral, pentru că obiectivul nu e funcțional, corecția poate fi de 100%. Chiar în cazul în care se face recepția va trebui să luăm bani de la bugetul de stat, în afara contractului, pentru a repara ignoranța electorală comisă”, a scris Nazare.