Redăm mai jos postarea integrală:
„Cat de mult a schimbat domeniul, mizeria asta de food sharing uber,glovo si care or mai fi ,voi nici nu va dati seama… si sa va dau cateva exemple :
– luni,marti,miercuri si sa spunem si joi seara ! Pana sa apara mizeria asta cu livrare mancare la domiciliu, oamenii,prietenii se grupau ,se vorbeau si ieseau cel putin 1 data la 2 seri la o terasa, bodega ,restaurant etc….
Toate astea implicau :
-o tinuta noua, sau nu, cat de cat o prezenta vestimentara corecta…(investitie periodica)
-#comanda_la_taxi pentru a putea ajunge la destinatie ( 10-20 lei + tips sau nu , de cele mai multe ori era minim 5 lei )
-masa la restaurant, consumatie, nota de plata + tips minim 10%
-iar #taxi , pentru a te putea intoarce acasa alta cheltuiala.
Toate acestea mici "eforturi financiare" au fost anulate de catre aceste companii de food sharing.
Pai de ce sa mai ies in oras ? Imi chem prietenii la mine acasa , si cu banii de transport+ tipsul de la consumatie achit in mare parte mancarea servita la pachet acasa !
Aceasta "comoditate" de a nu mai iesi se rasfrange si asupra noastra, si asupra ospatarilor si asupra barmanilor, asupra propietarilor de localuri, asupra bugetului acestor mici afaceri!

 

 

Astfel patronii au fost nevoiti sa renunte la personal sau sa ii cheme doar pe weekend cand lumea INCA mai iese din casa !
Asa ca fara sa ne dam seama aceste mizerii de platforme moderne, ne tin in casa, ne fac viata mai usoara dar intre timp falimenteaza sau reduc considerabil castigurile multor angajati din diferite domenii !

 

 

Si totul pentru acel procent % , taxa de utilizare a platformei(taxa de smeqerie)
Acel % care pleaca direct in conturile din strainatate fara ca noi cei care o folosim sa ne bucuram ca, contribuim prin taxe la buget !
Oameni buni, ati imbratisat tot ce va este servit "de afara" , ca asa " se poarta" ca asa "este in trend" ca va face viata mai usoara dar defapt reversul medaliei este altul…… 
Va urez Pofta Buna !”

 

Te-ar putea interesa și: