Cântăreața a lansat miercuri prima piesă a anului, cu producătorul argentinian de succes Bizarrap, în care îl atacă direct pe fostul ei partener, după despărțirea lor din iunie.
Cântăreața Shakira s-a răzbunat pe fostul ei partener Gerard Piqué în noul ei single, BZRP Music Session #53, împreună cu producătorul muzical Bizarrap. Melodia a fost lansată în noaptea de miercuri spre joi, 11 ianuarie, în America, potrivit El Pais.
Dacă în melodia Monotonía și-a dezvăluit tristețea și a aruncat câteva săgeți, în aceasta, cântăreața columbiană îl atacă direct pe Piqué și pe noua sa iubită. „Atât de mult te-ai dat campion”, cântă ea cu referire la profesia lui de fotbalist și îi reproșează în continuare că i-a oferit „cea mai proastă versiune a lui” atunci când a avut cea mai mare nevoie de el, posibil făcând referire la boala de care a suferit tatăl artistei.
Piesa devine tot mai încendiară până la refrenul care deja apăruse în unele surse media cu câteva ore înainte: „O lupoaică așa cum sunt eu nu este pentru nepricepuți, o lupoaică așa cum sunt eu nu este pentru tipi ca tine”.
Shakira a ironizat-o și pe noua iubită a lui Piqué
Single-ul o ironizează și pe actuala parteneră a lui Piqué, Clara Chía. „Sunt prea mult pentru tine, din această cauză, ești cu o fată exact ca tine”. În această ultimă rundă muzicală a uneia dintre cele mai mediatice despărțiri, nici soacra nu scapă: „Mi-ai lăsat-o pe soacră vecină, cu presa la ușă și cu datoria la fisc”.
La doar o oră de la lansarea piesei, cântărețul spaniol Alejandro Sanz - cel cu care Shakira a colaborat în melodia „La Tortura” - a publicat un comentariu pe contul său de Twitter. „Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu”, a scris muzicianul, făcând aluzie la referirile artistei columbiene la faptul că este „o lupoaică”.
Mai multe celebrități au lăsat și ele un comentariu la publicația în care Bizarrap anunță melodia. De la Tiesto, la Xuso Jones, Lucia Rivera și chiar Antonella Rocuzzo, partenera lui Messi, care a lăsat câteva emoji-uri în videoclipul melodiei. În doar câteva ore, videoclipul a strâns peste trei milioane de vizualizări și sute de mii de comentarii și reacții pe twitter, youtube și pe rețelele de socializare.