Exclusiv. Turiștii și călătorii afectați de Coronavirus pierd bani cu legea în mână

Exclusiv. Turiștii și călătorii afectați de Coronavirus pierd bani cu legea în mână

Mii de români riscă să piardă banii pentru concedii, sejururi, deplasări sportive ori alte activități organizate după ce au plătit sume importante ca să ajungă în destinații afectate, acum, de Coronavirus. Stupoarea vine, însă, din partea operatorilor de turism sau a companiilor aeriene care nu țin cont de sănătatea oamenilor și, contrar legii, refuză să le returneze costurile biletelor.

Iată răspunsul halucinant al operatorului de turism:

„În primul rând dorim să ne exprimăm regretul pentru situația de îngrijorare în care vă aflați și să vă asigurăm că agenția noastră va depune toate eforturile pentru a veni în sprijinul clienților ce ar putea fi afectați de măsurile luate pentru prevenirea răspândirii COVID-19 (coronavirus) la nivel internațional.

În ceea ce privește solicitarea dvs. particulară, vă informăm asupra faptului că, până la acest moment nu am primit nicio informare oficială din partea operatorului aerian cu privire la alterarea programului de zbor (anulări, diminuarea frecvențelor, etc.) pentru ruta și perioada dvs. de călătorie.

Ne puteți urmări și pe Google News

Astfel, linia aeriană va trata toate solicitările de anulare/modificare conform regulilor agreate anterior prin Termeni și Condiții și nu oferă, din păcate, posibilitatea de anulare cu ramburs integral sau modificarea datei de călătorie fără penalizări sau alte taxe suplimentare.

Exclusiv evz.ro

Ținând cont de faptul că biletul achiziționat de dvs. cu numărul de rezervare B9FBVA este nerambursabil, în cazul anulării voluntare sau al neprezentării la zbor, pasagerul va pierde întreaga sumă achitată pe acesta. Taxele de aeroport pot fi recuperabile doar în cazul în care valoarea totală a acestora nu este mai mică decât taxa de penalizare pentru anularea biletului.

Dorind să venim în sprijinul dvs am contactat un reprezentant al companiei aeriene ce ne-a reconfirmat faptul că zborul rezervat de dvs este în acest moment operațional iar în caz de anulare sau neprezentare la zbor biletul va rămâne nerambursabil.

Va informăm că am efectuat o reclamație în sistemul operatorului aerian în vederea verificării taxelor de aeroport ce pot fi rambursate iar în momentul în care vom primi o rezoluție în acest sens va vom informa. De menționat că termenul de răspuns poate depăși 30 de zile.

Va reamintim că, în momentul efectuării rezervarii dvs ați luat la cunoștință și acceptat Termenii și condițiile de folosire a serviciilor eSky Travel Search SRL, afișate în momentul rezervarii precum și prezente pe pagină publică http://www.esky.ro/termeni-și-condiții și disponibile în orice moment utilizatorilor website-ului.

Odată cu această, ați înțeles și faptul că eSky Travel Search SRL este o agenție de turism, deci prin definiție un intermediar în procesul de vânzare contra unui comision și nu operatorul sau prestatorul serviciilor de transport și că atât dvs cât și agenția noastră se supune regulilor impuse de linia aerienă.

Exclusiv evz.ro

Pentru a evita pierderi financiare semnificative, vă recomandăm fie să vă prezentați la zbor conform datelor și orarului inițial confirmate sau, în cazul imposibilității de a călători, să aveți în vedere o potențială modificare a biletului pentru alte date de călătorie, altă rută sau chiar alt nume (în funcție de permisivitatea liniei aeriene în acest sens), modificare ce se poate efectua contra unor taxe specifice.

În cazul în care optați pentru modificarea biletului, vă rugăm să trimiteți o solicitare în scris răspunzând la acest e-mail și indicând exact noile coordonate de călătorie.

Modificarea este posibilă cu până la cel târziu 12 ore înainte de zbor, ținând cont și de programul de lucru al agenției noastre.

De asemenea, în cazul în care anularea intervine din motive medicale grave (spitalizare/recuperare postoperatorie) ce vă împiedică să călătoriți la data stabilită sau ca urmare a decesului unei rude de gradul 1, situații ce pot fi documentate ca atare printr-un certificat medical sau un certificat de deces, și nu ați încheiat o poliță de asigurare pentru această călătorie, vă recomandăm să ne informați în cel mai scurt timp și să ne trimiteți răspunzând acestui e-mail (reply) documentele aferente pentru a solicita liniei aeriene o derogare de la condițiile de anulare.

Daca pana la momentul zborului vor interveni schimbari in itinerariul dvs va vom informa”.

Cum sunt ignorate drepturile călătorilor...