Exclusiv. Trenul fantomă. Circula pe grafic, dar s-a oprit în câmp

Exclusiv. Trenul fantomă. Circula pe grafic, dar s-a oprit în câmp

Călătorilor li s-a spus că mecanicului îi apărea pe bordul locomotivei trafic restricționat.

Omului îi era frică să nu întâlnească ceva pe traseu.

Abia după ce a verificat impiegata și i-a dat undă verde, mecanicul a decis să pună în mișcare locomotiva.

În exclusivitate pentru evz.ro, polițiști de la Transporturi Feroviare au dezvăluit că astfel de incidente au loc fie din cauza unor furturi de la sistemele de siguranță, amplasate pe calea ferată, fie din cauza unor defcțiuni tehnice.

„Pot apărea defecțiuni tehnice ca urmare a unei furtuni, de exemplu, dar și ca urmare a sustragerii unor componente de la calea ferată”, ne-a explicat un om al legii.

În aceste condiții, locomotiva se poate opri automat, iar mecanicul este nevoit să aștepte verificarea făcută de impiegat care semnează că este totul în regulă, după verificarea sistemelor de control dispuse pe calea ferată.

„Dacă mecanicul pune locomotiva în mișcare fără acordul scris al impegatului de mișcare este caz penal. De aceea, în astfel de situații, se așteaptă verificarea în teren, pentru siguranța circulației”, a explicat, în exclusivitate pentru evz.ro, ofițerul de la Poliția Transporturi.

 

Ne puteți urmări și pe Google News