Scandal înainte de EURO 2024. Suporterii, nevoiți să scoată mulți bani din buzunar pentru o bere

Berea la pahar. Sursa Foto: Arhiva EVZ

EURO 2024. La Campionatul European de Fotbal din Germania se va găsi un singur tip de bere pe stadioane, spre nemulțumirea multor suporteri. EURO 2024 va începe în două zile. Cele zece stadioane sunt deja complet decorate în hainele UEFA sau în designul Campionatului European. Berăria Bitburger este partenerul oficial de bere din acest an.

Un singur tip de bere la EURO 2024

Se pare că suporterii sunt nemulțumiți că vor găsi la campionat doar bere Bitburger. Aceștia consideră că și prețul unei băuturi este prea mare. Jumătate de litru de bere costă 7 euro, indiferent că este o variantă pilsner, shandy sau fără alcool 0,0%. Pe lângă prețurile băuturilor, la Campionatele Europene se mai datorează și un depozit de ambalaj de 3 euro. Jumătate de litru de bere costă 10 euro la cumpărare, inclusiv depozitul.

EURO 2024. Sursa foto UEFA.com

Pe lângă „berea oficială UEFA EURO 2024”, există și Kölsch. Cu toate astea, la Campionatele Europene există o interdicție de publicitate pentru toate mărcile care nu sunt parteneri oficiali la Campionatul European. Anul acesta se va face o excepție.

Cât vor costa băuturile fără alcool

Băuturile răcoritoare precum Cola, Fanta, Sprite sau Apple spritzer vor costa 6 euro pe jumătate de litru, iar apa va costa 4,50 euro. Suporterii care vor cafea, ceai sau ciocolată caldă, trebuie să plătească 4,10 euro pentru 0,3 litri. EURO 2024 începe pe 14 iunie cu meciul de deschidere dintre Germania și Scoția. Finala va avea loc pe 14 iulie la Berlin, potrivit wa.de.

Activități și surprize pentru suporteri

Organizatorii au pregătit și câteva surprize pentru fanii tricolorilor. Aceștia vor avea parte de zone dedicate unde pot lua autografe și se vor putea fotografia la photobooth pentru a marca întâlnirea cu echipa naţională. Fan Zone-ul este principalul punct de distracţie pentru suporteri, o zonă oficială pregătită de organizatori care include şi puncte de vizionare publică, unde poţi vedea meciurile de la turneu dacă nu ai bilet la stadion.

Tricolorii. Sursa Foto: Facebook

„Ne propunem să oferim suporterilor români tot ce este necesar pentru a avea o experienţă memorabilă în Germania. În primul rând, ne-am asigurat că informaţiile esenţiale o să fie mereu la îndemână, sumarizate în aplicatia Tricolorii şi oferite în fiecare oraş la info points de voluntari vorbitori de limba română: fie că vorbim de ghidul suporterului, hărţile cu punctele de întâlnire, zona de activări, telefoane pentru urgenţe. Apoi, am gândit activări, concursuri şi întâlniri inedite pentru fiecare oraş în care o să joace Naţionala cu scopul de a-i purta pe fani în vestiarul naţionalei şi săi pregătească pentru meciurile de la EURO. Punctul culminant o să fie parada fanilor de la Koln, în care sperăm să recreăm aceeaşi atmosferă spectaculoasă ca în 2016″, a declarat Iulia Cuciurean, Head of Marketing FRF.