Pavel Bartoș și emisiunea pe care o moderează, „Masked Singer”, la PRO TV, au suferit o înfrângere usturătoare în fața rivalilor de la Antena1.
Ediția de joi seara a, a doua, a show-ului „Masked Singer” a avut ca moment culminant demascarea artistului Carla’s Dreams. Aceasta se ascundea sub o mască de Emoji. A doua ediţie a pus Pro TV în postura de lider doar la oraşe. Telespectatorii nu au fost așa de atrași pentru a-l urmări pe Pavel Bartoș și pe cei 4 detectivi.
Show-ul Masked Singer a fost depășit la audiențe de Antena 1 în ţară şi pe segmentul tânăr. Postul Intact s-a situat pe primul loc, inclusiv pe noul public comercial, al celor cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
Rivalii de la Antena 1 au bătut de departe Pro TV și s-au clasat pe primul loc la audiențe cu serialul Adela, difuzat în același interval orar. Această producție a fost extrem de îndrăgită încă de la primele episoade, așa că telespectatorii i-au rămas fideli.
Eșec pentru Pavel Bartoș
Masked Singer este una dintre cele mai îndrăgite emisiuni. Un juriu format din patru vedete fac tot posibilul să afle cine se ascunde sub măști, în vreme ce publicul așteaptă să vadă cine va fi demascat. În timp ce debutul noului sezon al show-ului s-a bucurat de un imens succes, fapt ce i-a făcut pe concurenți să-și ia măsuri de prevedere. Astfel, cifrele arată că cea de-a doua ediție a pierdut la audiență în fața serialului difuzat de Antena 1, potrivit impact.ro
Nici măcar Pavel Bartoș, unul dintre cei mai apreciați prezentatori de televiziune, nu a reușit să-i țină pe spectatori în fața televizoarelor, la emisiunea pe care o moderează, iar acest lucru s-a văzut la audiențe.
Las Fierbinți a salvat onoarea PRO TV
Consolarea celor de la PRO TV a fost că serialul Las Fierbinți a fost producția serii, aruncând în aer toate audiențele. Las Fierbinți a depășit orice așteptări, în seara de joi, cifrele arătând că 1,7 milioane de telespectatori au urmărit acest episod.
Las Fierbinți a adunat în faţa micilor ecrane peste 1,7 milioane de persoane. Locul doi a fost ocupat de Kanal D, cu 1,2 milioane, iar Antena 1 a fost pe locul trei cu peste un milion de telespectatori pe minut.