Elon Musk a declarat că prețurile mașinilor electrice Tesla sunt „jenante” și că speră ca acestea să revină la normal în curând. El a mai precizat că nu poate promite nimic, dar că trebuie făcut ceva pentru a repara situația.
Elon Musk a mărturisit că prețurile mașinilor Tesla trebuie să scadă de urgență. Liderul companiei a precizat că sumele de bani pe care oamenii le plătesc pentru automobilele lor sunt „jenante” și că situația nu poate rămâne așa.
În prezent, un Tesla Model 3 ajunge și la 57.490 de euro în Europa și la 46.990 în America.
„Ne-am mărit prețurile de câteva ori. Prețurile sunt sincer la niveluri jenante, dar am avut multe probleme în lanțul de aprovizionare. Și în producție am avut o inflație nebună.” , a spus Musk.
Cu toate astea, Elon Musk a lăsat de înțeles că lucrurile s-ar putea schimba. „Cred că inflația va scădea spre sfârșitul anului. Nu este o promisiune, dar sper că la un moment dat am putea reduce puțin prețurile.”, a încheiat CEO-ul Tesla, potrivit mediafax.
Tesla va reduce prețurile la mașini
Tesla și-a majorat prețurile de cel puțin trei ori în acest an. În 2021, compania și-a crescut prețurile aproape în fiecare lună, pe fondul problemelor din lanțul de aprovizionare și al penuriei din industrie.
În iunie, Tesla a crescut prețurile pentru toate modelele sale – ridicând unele produse cu până la 6.000 de dolari. În ultimul an, prețul celei mai ieftine mașini de la Tesla, Model 3, a crescut cu 10.000 de dolari, până la 40.390 de dolari. Între timp, cea mai scumpă mașină a lui Tesla, Model X Plaid, este vândută cu peste 130.000 de dolari.
El a încercat să explice situația și să spună că lucrurile urmează să revină la normal. „La un moment dat vom face acest lucru, dar avem destule probleme acum”, le-a spus miliardarul investitorilor într-o conferință telefonică.
Tesla s-a confruntat cu „unele dintre cele mai dificile provocări ale lanțului de aprovizionare pe care le-am experimentat vreodată de când există Tesla”, a spus Musk anul trecut, potrivit Business Insider. Acesta a încercat cu orice preț să îi convingă pe clienți că nu vor fi dezamăgiți de firmă.