Elon Musk a decis să schimbe sigla Twitter, veche de 11 ani, cu o fotogragie în care apare un câine. Proprietarul Tesla a vrut să facă referire prin această schimbare la o criptomonedă lansată în glumă și pe care acesta a susținut-o încă de la început.
Elon Musk a decis ca sigla Twitter, cea cu o pasăre albastră, să fie schimbată cu o fotografie cu un câine din irasa Shiba Inu. Este vorba de imaginea folosită și pentru criptomoneda Dogecoin, lansată de doi ingineri software, Billy Markus și Jackson Palmer, în 2013. Dogecoin a fost creată în glumă, dar și ca o ironie pentru marile speculații privind criptomonedele. În ciuda acestor lucruri, mulți investitori au considerat că această criptomonedă este o investiție viabilă.
Una dintre personalitățile cunoscute care au susținut încă de la început această criptomonedă este chiar Musk. Fondatorul Tesla a anunțat această schimbare chiar pe Twitter, luni seară, 3 aprilie, unde a postat o imagine cu o conversație veche dintre el și un utilizator al rețelei sociale. Musk a scris lângă această fotografie că și-a respectat promisiunea. Internautul îi sugerase proprietarului Space X să cumpere Twitter și „să schimbe logo-ul păsării într-un doge”.
Elon Musk este dat în judecată din cauza Dogecoin
Elon Musk este acuzat că a derulat o schemă piramidală pentru a susține această criptomonedă. Proprietarul Tesla a solicitat în instanță ca procesul de 258 de miliarde de dolari în care este aplicat să fie respins. Musk nu a anunțat și dacă schimbarea pe care a făcut-o este definitivă, ținând cont că sigla cu pasărea albastră este veche de 11 ani.
Este cunoscut faptul că omul de afaceri a folosit Twitter, încă de la achiziția rețelei sociale, pentru a-și atrage tot mai mulți fani, dar și cât mai multă atenție în jurul acțiunilor sale. În urma deciziei omului de afaceri, Dogecoin a crescut cu peste 20% în ultimele 24 de ore și a ajuns la aproximativ nouă cenți pe unitate. Criptomoneda a fost creată pe 6 decembrie 2013, iar numele ei este o trimitere către meme-ul „doge” care a devenit popular în întreaga lume în urmă cu 10 ani, potrivit Edition CNN.