Disney+, pe urmele Netflix. Noi reguli pentru abonați platformei

Disney+, pe urmele Netflix. Noi reguli pentru abonați platformeiSursa foto: dreamstime.com

Pentru a continua să se bucure de seriale și filme pe platforma de streaming Disney+, abonații trebuie să scoată mai mulți bani din buzunar, întrucât aceasta adoptă o strategie similară cu cea a Netflix pentru a-și mări veniturile.

Cu o planificare începută acum mai multe luni, inițiativa de combatere a partajării conturilor pentru Disney+ va fi lansată în luna iunie și va continua până în luna septembrie.

Disney+ interzice abonaților partajarea conturilor

Directorul executiv al Disney, Bob Iger, a confirmat că principalul serviciu de streaming al companiei va începe să pună în aplicare măsuri concrete împotriva partajării de conturi începând cu luna iunie.

Măsurile vor fi implementate într-un număr limitat de țări în luna iunie. Extinderea acestora va avea loc în mult mai multe regiuni începând din septembrie.

Disney+ urmează exemplul concurentului Netflix și adoptă aceeași strategie, observând succesul acesteia.

În cazul Netflix, numărul abonamentelor s-a dublat în primele două luni de la implementarea măsurii de blocare a partajării de conturi.

Servicii de streaming

Sursa foto: Rafael Henrique | Dreamstime.com

Platforma de streaming vrea să-și crească veniturile

Disney+ speră să înregistreze o creștere similară în ceea ce privește numărul de abonamente după blocarea partajării conturilor. Până în prezent, platforma de streaming nu a reușit să obțină profit.

Deși intenționează să interzică partajarea conturilor în conformitate cu termenii și condițiile de utilizare, până acum nu a luat măsuri împotriva acestui fenomen.

Și asta deoarece s-a concentrat mai ales pe creșterea numărului de utilizatori, potrivit News.ro.

13 milioane de abonați noi pe Netflix după noile măsuri

Netflix a înregistrat o creștere a numărului de abonați la finalul lui 2023, după ce a impus restricții asupra partajării conturilor și a introdus opțiuni de abonament mai accesibile, care includ reclame.

Astfel, platforma a înregistrat o creștere notabilă. A adăugat 13,1 milioane de abonați la nivel mondial în ultimele trei luni ale anului 2023.

Netflix

Surs foto: dreamstime.com

Compania a depășit chiar și rezultatele din perioada iulie-septembrie. Atunci au fost înregistrați 8,8 milioane de abonați noi. Văzând aceste cifre, Disney+ speră și ea la un asemenea succes răsunător.