Disney+, pe urmele Netflix. Noi reguli pentru abonați platformei
- Iulia Moraru
- 5 aprilie 2024, 14:04
Pentru a continua să se bucure de seriale și filme pe platforma de streaming Disney+, abonații trebuie să scoată mai mulți bani din buzunar, întrucât aceasta adoptă o strategie similară cu cea a Netflix pentru a-și mări veniturile.
Cu o planificare începută acum mai multe luni, inițiativa de combatere a partajării conturilor pentru Disney+ va fi lansată în luna iunie și va continua până în luna septembrie.
Disney+ interzice abonaților partajarea conturilor
Directorul executiv al Disney, Bob Iger, a confirmat că principalul serviciu de streaming al companiei va începe să pună în aplicare măsuri concrete împotriva partajării de conturi începând cu luna iunie.
Măsurile vor fi implementate într-un număr limitat de țări în luna iunie. Extinderea acestora va avea loc în mult mai multe regiuni începând din septembrie.
Disney+ urmează exemplul concurentului Netflix și adoptă aceeași strategie, observând succesul acesteia.
În cazul Netflix, numărul abonamentelor s-a dublat în primele două luni de la implementarea măsurii de blocare a partajării de conturi.
Platforma de streaming vrea să-și crească veniturile
Disney+ speră să înregistreze o creștere similară în ceea ce privește numărul de abonamente după blocarea partajării conturilor. Până în prezent, platforma de streaming nu a reușit să obțină profit.
Deși intenționează să interzică partajarea conturilor în conformitate cu termenii și condițiile de utilizare, până acum nu a luat măsuri împotriva acestui fenomen.
Și asta deoarece s-a concentrat mai ales pe creșterea numărului de utilizatori, potrivit News.ro.
13 milioane de abonați noi pe Netflix după noile măsuri
Netflix a înregistrat o creștere a numărului de abonați la finalul lui 2023, după ce a impus restricții asupra partajării conturilor și a introdus opțiuni de abonament mai accesibile, care includ reclame.
Astfel, platforma a înregistrat o creștere notabilă. A adăugat 13,1 milioane de abonați la nivel mondial în ultimele trei luni ale anului 2023.
Compania a depășit chiar și rezultatele din perioada iulie-septembrie. Atunci au fost înregistrați 8,8 milioane de abonați noi. Văzând aceste cifre, Disney+ speră și ea la un asemenea succes răsunător.