Decizie Microsoft: toate sponsorizările companiei, direcţionate către tineri

Decizie Microsoft: toate sponsorizările companiei, direcţionate către tineri

În următorii trei ani, Microsoft şi-a propus să ajute 300 de milioane de tineri din 100 de ţări, direcţionând majoritatea sponsorizărilor către organizaţii nonprofit ce urmăresc implementarea de programe de dezvoltare a tinerilor din întrega lume.

Iniţiativa Microsoft se numeşte YouthSpark şi urmăreşte dezvoltarea pe trei direcţii: educaţia, angajabilitatea şi antreprenoriatul în rândul tinerilor. Programe Microsoft pentru tineri Conform Eurostat, aproape unul din patru tineri români sub 25 de ani nu au loc de muncă. Radu Moţoc, director executiv TechSoup Romania (care a implementat, cu susţinere Microsoft, programele "Restart Romania" şi "Restart în Educaţie", spune: "Împreună cu Microsoft, mizăm pe resurse ce sunt încă insuficient puse în valoare: spiritul civic, inteligenţa tinerilor români şi capacitatea lor de a colabora pentru cauze comune". O altă iniţiativă Microsoft de susţinere a tinerilor în 2012 a fost acordarea unui grant de 100.000 de dolari către Junior Achievement, Education for Open Society şi TechSoup pentru a dezvolta competenţele digitale şi antreprenoriale în cazul a 4.500 de tineri.

Ne puteți urmări și pe Google News