Cum poți câștiga bani din Facebook. Aplicația și-a extins setările la nivel global

Sursa: Arhiva EVZ

Românii pot câștiga acum bani frumoși și din Facebook, după ce compania Meta a anunțat că și-a extins la nivel global setările specifice profilului profesional. Modul profesional este creat pentru toți creatorii de conținut care doresc să monetizeze urmăritorii pe care îi au.

Facebook a testat această setare încă din decembrie 2021, iar acum a făcut-o disponibilă pentru oricine.

Poți câștiga bani buni din Facebook

Acest mod profesional poate fi asemănat cu ceea ce se numește „Pages”, adică cu paginile oficiale ale unor persoane, deoarece le oferă creatorilor de conținut un profil separat prin care își pot construi o comunitate pe rețeaua socială.

Potrivit Facebook, acest profil de tip profesional este o modalitate de a „construi un profil public și de a câștiga bani din diverse programe de monetizare, dar și de a intra în legătură cu publicul în moduri mai semnificative”.

Această opțiune le va oferi creatorilor acces la funcții de monetizare și instrumente de analiză, cum ar fi programul de bonus Reels Play de la Facebook, care va permite să se câștige bani pentru Reels (video) sau pentru postările distribuite.

Creatorii vor putea câștiga bani și din reclamele ce vor fi introduse. Astfel, aceștia vor putea pune anunțuri înainte, în timpul sau după videoclipuri mai lungi la cerere pe Facebook.

De asemenea, vor fi introduse și abonamentele. Prin urmare, creatorii de conținut vor avea opțiunea de a partaja postările lor numai pentru abonații de pe rețeaua socială. Acestea nu au fost încă lansate complet și sunt încă în faza de testare.

Noi beneficii pentru creatorii de conținut

„Modul profesional vă permite să construiți un public global de urmăritori, rămânând în același timp conectat cu prietenii și familia din profilul dvs. personal de Facebook”, a spus compania. „Pe măsură ce postați conținut public, veți avea acces la funcții concepute pentru a vă ajuta să obțineți și să implicați urmăritori noi, care anterior erau disponibile numai pe Pages”.

Extinderea opțiunilor pe întreg globul vine într-un moment în care Meta investește în baza sa de creatori de conținut, deoarece vede potențialul unui nou flux de venituri care provine din mai multe direcții, precum abonamentele pentru creatori, potrivit techcrunch.com.