Credibilitatea mass-media din România pare să fie în creștere. HOROSCOPUL LUI DOM’ PROFESOR

Credibilitatea mass-media din România pare să fie în creștere. HOROSCOPUL LUI DOM’ PROFESOR

Cercetarea Reuters scoate la iveală care sunt cele mai credibile branduri din presa autohtonă:

 

  1. ProTV cu o credibilitate de 76%,
  2. Digi24 cu o credibilitate de 71%
  3. Ziarul Financiar cu o credibilitate de 68%
  4. Mediafax cu o credibilitate de 66%
  5. TVR cu o credibilitate de 64%

Topul celor mai puțin credibile structuri de presă, potrivit Institutului Reuters:

  1. Antena 3 despre care 35 % dintre români spun că nu au deloc încredere
  2. RomâniaTv: 30% nu au încredere
  3. Realitatea Tv: 25% nu au încredere
  4. știripesurse: 21% nu au încredere
  5. Libertatea: 20% nu au încredere

 

Ne puteți urmări și pe Google News