Începând din jumătatea lunii septembrie, Cosmote şi Romtelecom vor comunica utilizatorilor sunt brandul TELEKOM România, având ca denumiri legale Telekom România Communications S.A pentru Romtelecom şi Telekom Romania Mobile Communications S.A pentru Cosmote, potrivit deciziilor Adunărilor Generale ale Acţionarilor ale fiecărei companii.
Schimbarea va însemna şi o renovare a tuturor punctelor de comercializare a produselor celor două companii, un singur website disponibil şi o singura prezenţă pe conturile din social media.
“În acest moment, unul din doi români folosesc serviciile noastre fixe sau mobile. Împreună, suntem o mare comunitate, conectată prin tehnologie şi experienţe împărtăşite. Foarte multă energie, pasiune şi profesionalism sunt investite în acest proces de rebranding, cu numeroase proiecte şi echipe din cele două companii care lucrează împreună, sincronizat” a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE România.
Pe lângă schimbarea în faţa clienţilor, noul brand a pregătit angajaţilor peste 500 de sesiuni de training cu rolul de a creşte angajamentul întregii echipe faţă de companie şi de a oferii servicii de calitate. Procesul nu va afecta clienţii şi nu vor necesita acţiuni suplimentare din partea acestora, modificările ofertelor urmând să fie făcute în timp.