Confesiunile unui profesionist. Elena Bululete vorbește despre experiența în domeniul comunicării

Elena Bululete. Sursă foto: Arhivă

România este plină de oameni de succes de la care avem ce învăța. Aceștia pot oferi sfaturi și pot explica cel mai bine realitatea domeniilor în care activează. Elena Bululete, co-fondator și Managing Partner Conan PR, a vorbit despre experiența sa de 20 de ani în domeniul comunicării.

Conan PR este o agenție de comunicare care activează pe piața din România de 14 ani. De-a lungul anilor, au realizat campanii de succes pentru mai mult de 100 de branduri. Agenția a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 922.000 de euro și cu clienți noi în portofoliu. Având în vedere rezultatele obținute de agenție, Elena Bululete a fost inclusă în cadrul Capital Top 100 Femei de Succes, ediția 2024.

Top 10 Agenții de PR din România

Agenția se laudă cu numeroase proiecte, printre care se numără campania World Travel Hackers dezvoltată împreună cu Kiwi.com, dar și lansarea pe piața din România a Klarna. Conan se află în Top 10 Agenții de PR din România. „Avem noroc de clienți buni și curajoși alături de care construim, de ani buni, companii, branduri și proiecte cu sens” a spus Elena Bululete, Co-founder și Managing Partner Conan PR, într-un interviu pentru Revista Capital.

Într-un domeniu extrem de volatil, trebuie să înveți să îmbrățișezi schimbarea și să te adaptezi pentru a putea rămâne relevant pe piață. „În 20 de ani de experiență profesională, ai norocul să colecționezi o sumedenie de tipuri de provocări, de la context economic instabil, la cele care țin de dinamismul industriei în care activezi și nevoia de a te adapta în permanență.

Este esențial să te antrenezi să fii ok cu schimbarea, pentru că asta este singura constantă – fie că vorbim de piața muncii, de instrumentele folosite în munca ta sau de felul în care se desfășoară o zi de muncă. În 14 ani de antreprenoriat mi-au format acest obicei de a spune: hai să încercăm” a precizat Elena Bululete.

O cultură organizațională sănătoasă

Potrivit liderului agenției, în domeniul comunicării, cel mai mare avantaj pe care îl poți avea sunt oamenii. „Ce frumos ar fi să fie o rețetă a succesului! Ce știu sigur că ajută este ca mereu să îți prețuiești echipa. Să creezi un mediu bun de lucru și de învățare, și o cultură organizațională sănătoasă. Activez într-o industrie a serviciilor și oamenii sunt cel mai important asset al unei companii de comunicare” a spus Elena Bululete.

Un program bine pus la punct este un lucru esențial pentru o femeie de succes. Elena ne-a explicat cum arată programul său zilnic. „Sunt foarte matinală. Mă trezesc la 6 în fiecare dimineață, duc copilul la școală și ajung la birou puțin după 8. Îmi încep ziua cu cafea, emailuri și newslettere. Apoi o continui cu texte, ședințe, call-uri, prezentări, mult Slack și mult Drive. Nu am două zile care să arate la fel. Sunt recunoscătoare că există aplicația Calendar” a povestit co-fondatoarea Conan PR.