Concedieri masive la CNN. Mulți angajați au fost puși pe liber
- Emma Cristescu
- 24 ianuarie 2025, 08:18

CNN, deţinut de Warner Bros Discovery, concediază aproximativ 6% din forţa sa de muncă. Postul de televiziune vrea să se concentreze pe o strategie digitală.Reţelele tradiţionale de televiziune sunt afectate de concurenţa intensă din partea platformelor de streaming și încearcă să caute soluții pentru a trece peste această perioadă.
Concedieri masive la CNN
„Dacă nu creştem cu adevărat şi convingător audienţele pe noile platforme, perspectivele noastre de viitor nu vor fi bune”, a declarat pentru New York Times directorul general al televiziunii, Mark Thompson. „În cele din urmă, CNN trebuie să fie, aşa cum a fost de-a lungul istoriei sale, o modalitate indispensabilă prin care care multe, multe milioane de persoane îşi obţin ştirile”, a adăugat el.

Sursa foto CNN
Audiența nu se ridică la nivelul concurenților
Problema este că nici pe partea online audienţa CNN nu se ridică la nivelul concurenţilor, având în decembrie cea mai slabă audienţă online din ultimii doi ani, cu 90,5 milioane de utilizatori unici.
Warner Bros Discovery efectuează o restructurare semnificativă şi în decembrie a transmis că vrea să separe reţelele de televiziune prin cablu de operaţiunile de streaming şi studiouri, formând două entităţi separate.

Sursa foto: Dreamstime.com
În noua structură, afacerea de televiziune prin cablu, inclusiv CNN, TNT şi Animal Planet, va fi inclusă într-o divizie numită Global Linear Networks. Prin reducerea locurilor de muncă, televiziunea caută să-şi eficientizeze activitatea şi să-şi majoreze ofertele de abonament digital pentru a se alinia mai bine tendinţelor consumatorilor.
Care este obiectivul CNN
„Obiectivul nostru este simplu: să mutăm gravitatea CNN spre platforme şi produsele în zona unde creşte audienţa”, a afirmat în document directorul general al televiziunii, Mark Thompson.
Televiziunea americană are nevoie de cel puțin 100 de angajaţi în următoarele luni ca parte a strategiei digitale. Aceste eforturi digitale sunt finanţate cu o investiţie de 70 milioane de dolari de la Warner Bros Discovery, a adăugat Thompson, potrivit Reuters.