„Cererea va fi în creștere, din cel puțin trei motive. Pe de o parte, când pui bazele unei familii cumperi mai întâi frigider, mașină de spălat, aragaz și apoi mașină de spălat vase. Pe de altă parte, dacă cumperi produse ieftine, va trebui oricum să le schimbi după 5-10 ani. În al treilea rând există și o piață pentru cei care vor ceva mai bun”, a spus Markus Miele, director administrativ al companiei.

Cererea de brand este în creștere, ca și conștientizarea brandului, au mai declarat oficialii Miele, făcând o paralelă între cei care doresc un  produs al companiei și cei care doresc o mașină premium, cum ar fi Porsche sau Ferrari. „Știi că în București nu poți merge cu viteză și că parcurgi aceeași distanță fie că ai un Porsche, fie că ai o Dacie, dar este o chestie de prestigiu, în special pentru tineri”.

Compania este deținută de 70 de asociați, toți descendenți ai lui Carl Miele sau Reinhard Zinkann, cei doi fondatori.

Reprezentanții companiei au completat că mulți dintre clienții companiei cumpără produsele pentru că este o chestiune de „standard, în special în Statele Unite ale Americii, acolo unde bucătăriile sunt de tip open space”, și pot fi observate de orice vizitator.

Pe de altă parte, faptul că piața produselor electrocasnice va urma un trend crescător este demonstrat și de evoluția de pe piața construcțiilor, care este în creștere.

Reprezentanții companiei susțin că produsele Miele sunt testate pentru a rezista 20 de ani.

Compania a lansat astăzi pe piața din România primul frigider din lume cu front de tablă neagră, clienții având posibilitatea de a desena sau de a scrie pe tablă cu cretă. „Clienții pot nota lista de cumpărături, un mesaj pentru persoanele dragi, iar copii pot fi creative desenând pe frigider”, a spus Loredana Butnaru, director Miele România.

Miele deține în România o fabrică la Feldioara, județul Brașov, unde lucrează circa 170 de angajați.

 

Citește și: