Echipa de fotbal fanion a municipiului Cluj a dat lovitura cu un nou sponsor. Este vorba despre Transilvania Smart City, proiectul imobiliar considerat cel mai are din Europa de Sud Est.
Conducerea campioanei CFR Cluj s-au înțeles cu dezvoltatorii celui mare mare proiect imobiliar din Europa de Sud Est, Transilvania Smart City, după cum relatează publicația Știri de Cluj. Și astfel inițialele TSC – prescurtarea de la Transilvania Smart City – vor figura pe tricourile jucătorior de la CFR, în meciurile pe care le vor disputa atât în Liga Campionilor cât și în campionatul intern de fotbal.
TSC (Transilvania Smart City), proiectul imobiliar care va fi dezvoltat la Cluj Napoca va fi noul brand promovat de campioana României.
Potrivit sursei citate, cele două părți vor oficializa înțelegerea și vor semna contractul de sponsorizare înainte de meciul retur din preliminariile Champions League. CFR Cluj va juca cu Lincoln Red Imps FC, în ziua de miercuri, 28 iulie, pe stadionul Dr. Constantin Radulescu din Cluj Napoca. Valoarea înțelegerii, este de câteva milioane de euro.
Astfel, TSC, așa cum este deja cunoscut în plan național și internațional, devine partener oficial al CFR Cluj.
Despre proiectul imobiliar Transilvania Smart City
Proiectul prevede dezvoltarea unui mini-oraș care va avea peste 10.000 de apartamente, un mall, școală, grădiniță, creșă, spații de recreere, parcuri. Tehnologia de ultimă generație va fi o parte componentă a cartierului.
Vor fi amenajate mai multe stații de încărcare pentru mașinile electrice, iar livrările vor fi făcute prin intermediul dronelor. De asemenea, va fi amenajată o telegondolă pentru a asigura transportul spre aeroportul din Cluj Napoca, dar și spre oraș.
Consiliul Local Cluj-Napoca a aprobat, pe 16 iunie, PUZ-ul pentru proiectul imobiliar Transilvania Smart City, care va fi construit pe dealul Borzaș din municipiul Cluj-Napoca, pe o suprafata de 350.000 mp.
Apartamentele au fost deja puse în vânzare, primul bloc fiind vândut în totalitate în mai puțin de două luni.