Ce nu știai despre produsele Cien, de la Lidl. Mulți români le cumpără

Ce nu știai despre produsele Cien, de la Lidl. Mulți români le cumpără

Produsele cosmetice din gama Cien, disponibile la Lidl, sunt printre cele mai apreciate de români, datorită prețurilor extrem de accesibile și calității produselor. Puțini știu însă unde sunt produse acestea.

Indiferent dacă este vorba despre creme, produse de curățare a feței sau a corpului, sau de deodorante, toate aceste produse sunt disponibile la Lidl, la un preț de câțiva lei, mult sub cunoscutele branduri.

Produsele Cien, produse în Germania

De fapt, produsele Cien sunt fabricate în Germania de către o companie mai puțin cunoscută, Mann & Schröeder GmbH. Lidl a încheiat o colaborare cu această companie pentru a furniza gama exclusivă în supermarketurile lor din întreaga lume.

Unul dintre produsele din gama Cien care atrage atenția este crema Q10 Anti-Wrinkle, disponibilă la aproximativ 30 de lei.

Ne puteți urmări și pe Google News

Aceasta a fost comparată cu Charlotte's Magic Cream de la Charlotte Tillbury, care costă aproape 500 de lei.

În plus, recent au introdus și o serie organică, bazată pe ingrediente naturale, fără substanțe dure și potențial toxice, potrivit bugetul.ro.

Lidl, oferte

Lidl. Sursa foto: Dreamstime.com

Compania producătoare a făcut prima dată chituri de geam

Compania care produce cosmeticele Cien a fost fondată în 1950 și inițial s-a concentrat pe fabricarea chiturilor de geam, lubrifianților și a produselor de curățare.

Asta până în 1958 când a intrat pe piață cu primul său brand de produse de îngrijire personală, sub numele de Alkmene.

Pe parcurs, s-a axat exclusiv pe produsele de îngrijire a pielii și a părului, renunțând la fabricarea agenților chimici de curățare. Începând cu anii '80, Mann & Schröder GmbH a început să dezvolte și să producă branduri private.

Creme Cien

Creme Cien. Sursa foto: Cien Cosmetics/ Instagram

În prezent, compania produce peste 2.000 de produse, fiind comercializate în aproape 70 de țări din Europa și Statele Unite ale Americii. Aceasta produce venituri anuale de aproximativ 140 de milioane de euro.

În 1930, Lidl și-a început activitatea când Josef Schwarz a devenit partener la Südfrüchte Großhandel Lidl & Co. De-a lungul timpului, s-a metamorfozat dintr-un mic angrosist de fructe de cartier într-un gigant al supermarketurilor cu discount și piețelor angro.