Casa de Modă Google. Obiceiul vestimentar ciudat al româncelor

Casa de Modă Google. Obiceiul vestimentar ciudat al româncelor

Un studiu a arătat că majoritatea româncelor caută cum să îmbrace pe Google sau se înspiră din ținutele vedetelor internaționale. Altele achiziționează haine, în special pe cele de ocazie, după ce caută pe Google site-uri cu ținute.

Studii de specialitate citate de Optimized arată că aproximativ 80% dintre români au făcut cel puţin o achiziţie online în ultimul an. Comerţul electronic, serviciile financiare și publicitate online au luat amploare.

Optimized, una dintre cele mai cunoscute agenţii din plan local specializată în campanii PPC (Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, YouTube Ads, Bing Ads) a arătat că 8 din 10 români au cumpărat produse după ce le-au văzut online, iar aproximativ 80% dintre români au făcut cel puţin o achiziţie online în ultimul an.

În România, oamenii cumpără cele mai multe produse din site-urile de pe Google: în fiecare lună sunt 50.000 de căutări pentru cuvantul „laptop”, 75.000 pentru „mobilă de bucătărie”, 110.000 pentru „rochii de ocazie”.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Referitor la comerţul electronic, există o creştere constantă a numărului de magazine online şi a volumului de vânzări. În ceea ce priveşte publicitatea online, în ultimii ani am asistat la o schimbare semnificativă în preferinţele consumatorilor, care tind să petreacă tot mai mult timp pe platforme digitale. Aceasta a dus la o creştere semnificativă a publicităţii digitale, cu investiţii din ce în ce mai mari în acest domeniu”, spune Mădălina Stănescu, Managing Director-ul agenţiei de marketing online Optimized.

Piața digitală se va dezolta

Mădălina Stănescu a mai declarat că piața digitală din România va evolua și că majoritatea afacerilor vor fi în mediul online.

„În următorii trei ani, este de aşteptat ca piaţa digitală din România să se dezvolte rapid, datorită mai multor factori. În primul rând, creşterea numărului de utilizatori de internet şi a penetrării smartphone-urilor, ceea ce va duce la creşterea cererilor pentru servicii şi soluţii digitale. Ca o consecinţă, vor fi tot mai multe investiţii în infrastructură şi tehnologie. Totodată, vom asista la digitalizarea afacerilor, în contextul în care companiile româneşti vor să îşi eficientizeze operaţiunile şi să se adapteze la schimbările pieţei. Acest proces va implica dezvoltarea aplicaţiilor software, adoptarea tehnologiilor noi şi investiţii în marketing digital”, notează Mădălina Stănescu, potrivit Mediafax.