Potrivit directorului general Alexandr Lochmanov, compania va începe să fabrice vagoane parfumate. „Una din tendințele pe care le studiem și pe care, foarte probabil o vom concretiza în viitor în cadrul produselor noastre este aroma-design-ul. Spre exemplu, vom introduce, ca element de noutate, aroma de cafea proaspăt râșnită, care va fi difuzată la orele dimineții în vagoane”, a precizat acesta, citat de Ria Novosti.
Compania căilor ferate rusești, RZD, principalul client al Transmashholding, lucrează la ora actuală la modernizarea flotei sale de trenuri și a făcut comenzi importante către compania Transmashholding, care se ridică la câteva mii de vagoane de pasageri, livrabile până în 2025.
RJD este cel de-al doilea grup feroviar la nivel mondial și are venituri anuale de aproximativ 40 miliarde USD. În iunie 2007, compania dispunea de 85.500 kilometri de căi ferate și cu 1 075 700 angajați.
Aromatizarea vagoanelor se dorește a satisface o clientelă tradițională: rușii sunt mari amatori să călătorească pe distanțe lungi cu trenul, în celebrele vagoane cușetă.
În rusia există două tipuri principale de trenuri de mare distanță: trenuri de mare viteză pentru deplasările rapide între orașe și trenuri-cușetă pentru călătoriile de noapte sau călătoriile de mai multe zile. Trenurile de mare viteză sunt la standarde europene și sunt capabile să atingă 250 km/h
Există și trenuri-cușetă rapide, care au un număr minim de opriri