Bulgaria este de departe una dintre destinațiile preferate ale românilor deoarece prețurile sunt mai mici în comparație cu România și, de asemenea, se ajunge destul de repede cu mașina. Din păcate unii turiști se întorc din stațiunile bulgărești dezamăgiți, așa cum este cazul unui român care a povestit experiența pe care a trăit-o la all inclusive la Selena Beach Hotel Sozopol, împreună cu familia, scrie gandul.ro.
Bulgaria nu mai e ce-a fost. Experiența unui turist român
Turistul român a povestit pe „Forum Bulgaria” despre experiența urâtă din Bulgaria. Acesta a povestit că primirea la recepție a fost în regulă, numai că hotelul era „mic și mi-a dat senzația că este înghesuit totul, mai ales zona cu mâncarea”. În cameră toate erau vechi, „uși, cabina de dus, bateriile de la baie și mobila”, a mai spus turistul.
În schimb a fost mulțumit de faptul că erau „prosoape cu nemiluita, gel de dus, șampon și balsam, săpun, cască pentru dus dar și lenjerii curate”. Până aici toate bune și frumoase, dar când vine vorba de curățenie, turistul a fost uimit de modul cum făceau curățenie.
Dimineața, mai povestește turistul, a găsit mesele lipicioase, iar scările și holurile erau curățate doar cu mopul, iar mizeria rămânea. Aerul condiționat era îngălbenit de vechi ce era, iar telecomanda nu funcționa. Mai mult, imaginea la tv era cu „purici”.
Mâncarea „light all inclusive” lasă de dorit: Oribil
Românii au avut pachetul „all inclusive” în stațiunea din Bulgaria. Din nefericire, și aici au avut o experiență care le-a lăsat un gust amar. Turistul a vorbit „mâncarea light all inclusive”, care însemna puține feluri de mâncare și „nimic impresionat”. Castraveții erau fără niciun gust, brânza era doar sărată și cam atât. Înghețata, mai spune turistul, era proastă, cea de vanilie oribilă.
Cafeaua era foarte dulce, sucurile prea dulci (doar cel portocale se mai putea bea, cel de vișine era îngrozitor. Românul a spus că au avut noroc de faptul că erau fructe deoarece prăjiturile erau oribile, iar clătitele erau așezate în soare, iar cel care le făcea „avea mănuși, dar își ștergea cu ele sudoarea de pe frunte”.
Unele stațiuni din Bulgaria nu mai oferă servicii de calitate
Din relatarea turistului român se poate înțelege foarte clar că Bulgaria nu mai este o destinație turistică cu prețenții, iar plajele lasă de dorit din ce spune românul care spune că nimeni spunea că este că plaja „free”, unde trebuia să vii cu prosop și umbrelă.
Era un loc unde se putea închiria șezlonguri cu 30 leva două șezlonguri și o umbrela. Iar apa era plina de alge cu un miros profund de baltă.
În finalul relatării, românul a spus că nu s-ar mai întoarce aici niciodată. A ales această destinație de vacanță deoarece a vrut să vadă și altceva în Bulgaria. În schimb, spune el că l-a incantat orașul Sozopol, iar prețul hotelului a fost în regulă, a concluzionat turistul român dezamăgit, pe social media.