„Sunt încântată să anunţ că sunt în mod oficial parte a familiei Rolex. Abia aştept să trec la treabă împreună cu echipa Rolex”, a scris câştigătoarea US Open, pe reţelele sociale.

Pe lână contractul încheiat cu Rolex, Andreescu mai este sponsorizată de Nike, BMW şi Head. Rolex este ultimul sponsor al Biancăi dintr-o lungă listă care a devenit vizibilă după ce aceasta a câştigat Indian Wells, în luna martie.

După victoria rănusătoare, un lanţ de restaurante a ales atunci să îi ofere un contract, în scimbul căruia Bianca Andreeascu primeşte anual 50.000 de dolari.

Rolex mai sponsorizează sportivi precum Tiger Woods (golf), Phil Mickelson (golf), Roger Federer (tenis) şi Lindsey Vonn (schi). Nu au fost făcute publice detaliile financiare ale contractului dintre Bianca Andreescu şi Rolex.

Cu toate că suma nu a fost făcută publică, se știe că Federer încasează 8 milioane de dolari pe an de la celabra companie.

Agentul Biancăi Andreescu, Jonathan Dasnières de Veigy, susține, că succesul sportivei de 19 ani a venit mai repede decât era de aştepat şi că a refuzat oferte pentru că vrea să fie selectiv şi să formeze parteneriatele potrivite.

„Sincer, nu credeam că această zi va veni atât de repede, dar acum, că a sosit, suntem în poziţia în care nu trebuie să ne grăbim. În primul rând, vrem să ne asigurăm că Bianca este la vârful jocului ei ca sportivă profesionistă. Munca noastră este de a ţine viaţa ei cât mai simplă posibil, pentru a se concentra pe tenis”, a declarat Dasnieres de Veigy, scrie RTV