Mulți oameni s-au îndrăgostit de reclama lui Ben Affleck pentru Dunkin' Donuts Super Bowl, însă unii dintre aceștia au fost dezgustați. Affleck a dezvăluit că există mai multe versiuni ale reclamei, care îl prezintă pe actor că lucrează la un drive al Dunkin' Donuts din Medford, Massachusetts.
Vedeta a declarat pentru The Wall Street Journal că unele momente care nu apăreau în scenariu i-au făcut pe oameni să considere că nu este o reclamă potrivită. „La urma urmei, este Boston, așa că am avut parte de clienți agitați care erau dispuși să-și exprime nemulțumirea și să facă lobby pentru a părea interesanți”, a spus Ben Affleck.
Deși aceste rezultate nu au fost încă făcute publice, Dunkin' a distribuit unele dintre cele mai vizionate reclame pe pagina lor de YouTube. Oamenii din videoclip par confuzi, apoi încântați când îl observă pe Affleck în spatele ferestrei. „Nu este la fel de ușor pe cât pare să operezi un astfel de aparat”, spune el în clip.
Reclama favorită
Câștigătorul Oscar este bine cunoscut pentru dragostea lui pentru Dunkin' Donuts, adesea văzut în fotografiile paparazzilor cumpărând cafeaua acestora. Affleck a fost abordat pentru a participa la reclamele companiei. Jennifer Lopez și-a făcut și ea apariția în reclamă.
De asemenea, regizorul filmului „Air” care spune povestea adevărată a parteneriatului profitabil al Nike cu Michael Jordan, a apărut și el în reclamă. Affleck joacă rolul CEO-ului Nike, Phil Knight. Filmul este produs prin Artists Equity, care este noua companie de producție a lui Affleck, Damon și Gerry Cardinale. Compania lor a produs și reclama Dunkin' Donuts. „Air” va apărea în cinematografe pe 5 aprilie înainte de a fi difuzat pe Amazon Prime, potrivit Fox News.