BCR: Numărul femeilor cu peste 200.000 de euro în cont a crescut puternic față de anul trecut
- Raluca Florescu
- 8 martie 2016, 13:06
Femeile reprezintă 49,4% din numărul total de clienți ai BCR, iar numărul clientelor băncii care apelează la serviciile de private banking (accesibil celor care au în cont peste 200.000 de euro) a crescut cu 8% în ultimul an, a anunțat astăzi banca, într-un comunicat.
Unul din trei clienți BCR care utilizează private banking este femeie, iar clientele care recurg la aceste servicii dețin 30% din totalul activelor aflate în administrarea acestui segment.
O treime dintre clientele Băncii Comerciale Române care folosesc private banking apelează la acesta pentru a efectua plasamente în fonduri de investiții.
Porivit comunicatului BCR, femeile economisesc mai mult decât bărbații, depășindu-i atunci când vine vorba despre numărul depozitelor la termen.
Femeile sunt și principalele deținătoare de card de debit din portofoliul BCR. Clientele BCR tranzacționează mai des și mai mult cu cardul la POS decât bărbații și au o apetență ridicată pentru internet banking, unul din trei clienți BCR care utilizează aceste servicii fiind femeie. Totodată, 56% dintre clientele băncii care folosesc internet banking recurg la autentificarea prin token sau etoken.
Femeile care apelează la serviciile de internet banking ale Băncii Comerciale Române intră în cont, în medie, de două ori pe lună și efectuează operațiuni cel puțin o dată pe lună, iar 8% dintre ele folosesc acest serviciu de pe telefonul mobil.
În ceea ce privește femeile de afaceri din portofoliul BCR, majoritatea lor au companii în domeniile comerțului, producției și serviciilor. Peste un sfert din microîntreprinderile din România sunt conduse de femei, iar majoritatea antreprenoarelor din acest sector activează în Transilvania.