Românii care au cumpărat produse deteriorate sau expirate din state ale Uniunii Europene pot sesiza, de astăzi, protecţia consumatorului chiar la noi în ţară.
Centrul European al Consumatorului, deschis în Capitală, are rolul de a informa cetăţenii asupra drepturilor pe care le au şi de a-i ajuta să rezolve problemele apărute la cumpărarea unui produs.
Potrivit directorului centrului de la Bucureşti, Răzvan Răsmeriţă, consumatorul poate gasi pe site-ul instituţiei informaţii despre firma de la care a cumpărat, date de contact şi unde poate face sesizări.
"Acesta este un lucru tangibil, foarte practic, este inelul de legătură între legislaţia europeană, foarte bine definită şi ceea ce se întâmplă în practică", a comentat comisarul european pentru Protecţia Consumatorului, Meglena Kuneva.
Cei care vor să sesizeze Centrul European al Consumatorilor o pot face la numărul de telefon 021.315.71.49 sau pe site-ul www.eccromânia.ro.
(17:48)