Primul număr al revistei satirice Charlie Hebdo, apărut la o săptămână după sângerosul atentat terorist din redacția publicației franceze, soldat cu moartea a doisprezece persoane, a provocat val imens de interes din partea francezilor. La numeroase chioșcuri de ziare din Paris, oamenii s-au așezat la coadă înainte ca aceastea să se deschidă, pentru a fi siguri că vor reuși să cumpere unul dintre cele trei milioane de exemplare, în care a fost tipărită ediția de săptămâna aceasta a revistei Charlie Hebdo.
Jurnaliștii de la Le Figaro relatează că, în această dimineață, chioșcurile de ziare din Paris s-au confruntat cu o cerere peste așteptări, în anumite locuri epuizând în zece minute exemplarele primite.
"În zece minute, am vândut tot stocul de exemplare din revista Charlie Hebdo", povestește Sarah, vânzătoare la un stand de ziare din stația Auber.
La ora 6.00, parizienii așteptau deja la cozi deschiderea chioșcurilor de ziare, mai relatează jurnaliștii francezi. De altfel, fotografii cu cititorii așezați la coadă sau cu anunțurile privind epuizarea stocului de reviste au apărut deja pe rețelele de socializare, precum Twitter sau Facebook.