Aplicațiile de dating se reinventează. Intervine inteligența artificială

Sursa foto: Dreamstime.com

Cele mai populare aplicații de dating se reinventează. Tinder, Hinge, Bumble și Grindr au anunțat că lucrează la soluții de AI și chatboți meniți să realizeze o serie întreagă de funcții, de la completarea profilurilor personale până la „spargerea gheții” cu sfaturi legate de flirt. Cu ajutorul inteligenței artificiale, oamenii își vor putea găsi mai ușor un partener.

Se vor folosi de inteligența artificială

„AI-ul va ajuta oamenii să facă conexiuni mai bune - va fi acel prieten din bar care te ajută să inviti pe cineva în oraș – dar în context virtual”, spune șeful Grindr, AJ Balance.

Sursa foto: dreamstime.com

Aplicațiile de dating se reinventează

Tider, una dintre cele mai populare aplicații matrimoniale, urmează să adauge funcții bazate pe inteligență artificială în cel mult un an. Inteligența artificială ar urma să devină un fel de antrenor matrimonial în cadrul acestor aplicații și să ofere utilizatorilor sfaturi despre cum ar fi mai bine să abordeze persoanele pe care le plac.

Sursa foto. dreamstime.com

Focusul pe AI al aplicațiilor matrimoniale vine într-un moment în care unii dintre utilizatori, în special de cei tineri, și-au șters conturile. Cel mai important produs matrimonial deținut de Match Group, este deja la șaptelea trimestru de scădere, în vreme ce acțiunile Bumble au scăzut doar în luna august cu mai mult de 25%.

N-au mai avut succes în ultima vreme

Tinerii născuți după 1996 preferă să nu mai stea pe aplicațiile de dating și își caută parteneri la liceu, facultate, muncă sau evenimente. Cei din generația Z consideră că sunt șanse mici să își găsească iubirea online. Aceștia consideră că e periculos să ieși cu o persoană din mediul online. Aplicațiile Tinder, Badoo și Bumble și-au pierdut mulți utilizatori în ultima perioadă. Un reprezentant al platformelor de întâlnit a declarat că tinerii consideră că aceste aplicații nu mai sunt la modă și că își închid conturile. O altă problemă este că generația Z nu mai vrea relații.