ANAF avertizează românii după ce a primit sesizări din partea unor contribuabili prin care afirmă că sunt sunați de pe numărul 031.403.91.60 (Call Center ANAF) pentru a da date personale şi detalii despre credite.
ANAF a anunțat că a apărut o nouă metodă de înșelătorie. Contribuabilii sunt sunați de la numărul de telefon al instituţiei. Apelanții se recomandă ca fiind de la Antifraudă și solicită date personale şi detalii despre credite.
Noua metodă de înșelăciune te poate lăsa fără bani în conturi chiar înainte de sărbători. Hoții au pus ochii pe economiile românilor. Din acest motiv, reprezentanții ANAF au lansat un avertisment.
ANAF, despre noua metodă de-a fura banii contribuabililor
ANAF atrage atenția românilor să fie foarte atenţi în cazul nî care primesc astfel de telefoane. Problema semnalată este că hoții acționează mai nou folosindu-se de numele Fiscului. Dovada este că hoții îi sună pe români de pe numărul call center-ului. Acestea cer datele personale, inclusiv pe cele ale conturilor bancare.
Instituţia anunţă că în realitate, niciodată românii nu vor fi sunați de pe numărul din call center-ul oficial. Mai mult, nu le vor fi cerute datele personale sau cele ale conturilor la telefon.
ANAF, avertisment. Sursa foto. Pixabay
Reprezentanții fiscului spun că puteţi rămâne fără bani în conturi
ANAF explică cum puteți rămâne fără bani dacă nu sunteţi atenți. Atunci când primiţi un astfel de apel, nu oferiți date personale. Mai ales date despre conturile bancare pe care le deţineţi. Dacă faceți asta puteţi rămâne fără bani în cont, atrag atenția cei de la ANAF.
ANAF a primit sesizări din partea unor contribuabili prin care afirmă că sunt sunați de pe numărul 031.403.91.60 (Call Center ANAF), iar apelanții se recomandă ca fiind de la Antifraudă și solicită contribuabililor date personale, detalii despre credite etc.
ANAF: Nu daţi informații privire la conturi bancare, CNP, sume, plăți, credite, recuperare sume
„Atenție!
1. Funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu interacționează cu agenții economici/persoanele fizice prin intermediul Call Center-ului instituției;
2. Contribuabilii apelează Call Center-ul ANAF, iar funcționarii de la asistență contribuabili oferă doar informații generale în domeniul fiscal și IT. Situațiile când agenții Call Center apelează contribuabilii se întâmplă PUNCTUAL, doar ca urmare a apelării inițiale a contribuabilului și pentru a i se oferi completări la cererea de asistență. Dar aceste situații sunt FOARTE RARE.
Reiterăm următoarele: Agenții Call Center nu oferă și, mai ales, NU SOLICITĂ DATE PERSONALE. Acestea se referă la informații cu privire la conturi bancare, CNP, sume, plăți, credite, recuperare sume sau alte informații supuse secretului fiscal”, se arată în comunicatul instituţiei.