Amazon își schimbă total strategia. Surpriza pregătită pentru clienți

Amazon își schimbă total strategia. Surpriza pregătită pentru cliențiSursa foto: Arhiva EVZ

Amazon vrea să impună plafoane stricte de preţuri pentru ceea ce comercianţii pot percepe pentru produsele lor pe o nouă platforma low-cost pe care gigantul comerţului electronic urmează să o lanseze. Limitele de preţ ale companiei includ 8 dolari pentru bijuterii, 13 dolari pentru chitare şi 20 dolari pentru canapele.

Amazon scade prețurile

Compania are în plan să livreze comenzi către clienţii americani direct de la o unitate din Guangdong, China, se arată în raport, adăugând că percepe vânzătorilor taxe mai mici de onorare pentru articolele vândute prin noua platformă.

„Explorăm mereu noi modalităţi de a lucra cu partenerii noştri de vânzări pentru a ne încânta clienţii cu mai multă selecţie, preţuri mai mici şi o mai mare comoditate”, a declarat un purtător de cuvânt al Amazon pentru Reuters, atunci când a fost contactat pentru un comentariu.

Amazon

Amazon. Sursă foto: Unsplash

Lansează un site cu prețuri mici

Compania lansează și un site cu preţuri scăzute pentru a face faţă concurenţei site-urilor de reduceri precum Temu şi Shein, care se bucură de un succes formidabil datorită prețurilor mici. Plafoanele de preţ, dacă sunt puse în aplicare, ar reprezenta o schimbare de strategie pentru companie, care în trecut nu a stabilit limite stricte pentru vânzătorii de pe platforma sa.

Temu

Temu. Sursa foto: Pixabay

Compania se confruntă cu probleme în ultima vreme. Vânzările magazinelor sale online au crescut cu doar 5% în al doilea trimestru, încetinind de la o creştere de 7% în primul trimestru.

Alte schimbări făcute de Amazon

Recent, Amazon a cerut angajaţilor corporativi să lucreze cinci zile pe săptămână de la birou, în loc de trei cum este în prezent. Compania le acordă angajaţilor timp până pe data de 2 ianuarie, după care vor fi nevoiți să adere la noua politică.

Compania a mai anunțat că fiecare echipă îşi va revizui structura, iar multe funcții vor fi desființate deoarece nu mai sunt necesare. Gigantul comerțului electronic şi-a crescut numărul de angajaţi pe parcursul pandemiei. Numărul angajaților este de 1,53 milioane în al doilea trimestru, cu o creştere de doar 5% faţă de anul trecut.

Ne puteți urmări și pe Google News