Metrourile circulă cu întârzie luni pe magistralele M1 şi M3 după ce s-a defectat o şină între staţiile Mihai Bravu şi Dristor 1.
Din cauza aglomeraţiei, accesul pasagerilor in staţia de metrou Dristor 1 a fost oprit pentru o scurtă perioadă.
Reprezentanţii Metrorex au anunţat că o defecţiune s-a produs luni după-amiază la o şină pe Magistralele M1 – M3 între staţiile de metrou Mihai Bravu și Dristor 1. În aceste momente, echipele de intervenţie sunt la locul defecţiunii şi lucrează pentru remedierea acesteia.
Defecţiune la metrou. În prezent, circulația este reorganizată in sistem pendulă, mai precizează reprezentanţii Metrorex. Trenurile circulă la un interval de 10 minute.
În jurul orei 17, din cauza aglomeraţiei s-a luat decizia restricţionării accesului pe peronul staţiei Dristor 1 pentru o scurtă perioadă de timp.
O nouă linie de metrou în Bucureşti
O nouă linie de metrou va fi construită în Bucureşti în următorii ani. Este vorba despre o linie care va lega Gara de Nord de Gara Progresu, promit autorităţile.
Linia de metrou M4, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul, va avea un traseu de 11,94 km, cu 13 stații + 1 existentă (Stația Gara de Nord) și un depou (Depoul Progresul), a anunţat Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei. Tot în cadrul proiectului vor fi și achiziționate 15 trenuri, astfel încât capacitatea de transport să poată deservi 50.000 călători/h și sens.
Legătura cu Magistrala 4 de metrou existentă se va realiza în Stația Gara de Nord 2
- după Stația Gara de Nord 2, traseul se înscrie în ampriza Străzii Gării de Nord, apoi în ampriza Străzii Berzei și ampriza Străzii Vasile Pârvan (locul unde se poate face legătura cu Magistrala 5 de metrou propusă);
- în continuare, traseul subtraversează Râul Dâmbovița, Magistralele 1 și 3 de metrou, se înscrie în ampriza Străzilor Bogdan Petriceicu Hașdeu și Izvor, respectiv ampriza Căii 13 Septembrie;
- traseul intră pe Bulevardul Tudor Vladimirescu, unde se înscrie în ampriza acestuia până în zona Pieței Chirigiu (locul unde se poate face legătura cu Magistrala 7 de metrou propusă);
- în continuare, traseul se înscrie în ampriza Străzii Odoarei și a Șoselei Viilor până la intersecția cu Calea Șerban Vodă, respectiv Șoseaua Olteniței (locul unde se poate face legătura cu Magistrala 2 de metrou existentă);
- mai departe, traseul se înscrie în ampriza Șoselei Giurgiului, intersectează Străzile Toporași și Ghimpați (locul unde se poate face legătura cu Magistrala Inelară de metrou propusă), mai departe continuă în ampriza Șoselei Giurgiului, până la Gara CFR Progresul, unde va fi amplasată ultima stație destinată călătorilor.