Anastasia Soare, supranumită „regina sprâncenelor“ la Hollywood, a făcut, pentru prima dată în România, o demonstraţie de pensat la care au luat parte vedete ca Monica Bârlădeanu, Andreea Esca şi Amalia Năstase, prietene ale cosmeticienei.

Demonstraţia de pensat a constituit un preambul al unei lansări preconizate pentru viitorul apropiat, când Anastasia Soare intenţionează să introducă pe piaţa din România linia sa de cosmetice, „Anastasia Beverly Hills“.

Linia de cosmetice include produse pentru faţă, buze, dar în special sprâncene, iar seturile care se vor găsi în magazine vor conţine şi un kit media, cu un scurt filmuleţ în care Anastasia Soare explică tehnica de obţinere a sprâncenelor perfecte.

„Regina sprâncenelor“ a conceput şi dezvoltat o tehnică specială de pensare, pe care „a aplicat-o“ în rândurile starurilor din lumea filmului, a muzicii şi a televiziunii. „Am găsit o nişă în industria de frumuseţe din Statele Unite, în care această tehnică de obţinere a sprâncenelor perfecte nu exista. Sunt mândră că am reuşit să o inventez eu“, spune Anastasia Soare. La fel de celebră în Beverly Hills ca şi clienţii săi, printre care se numără Oprah Winfrey (cosmeticiana a avut şi o apariţie în celebrul show de televiziune), Madonna, Claudia Schiffer, Jennifer Lopez, Charlize Theron şi Eva Longoria, Anastasia Soare menţionează că produsele sale nu sunt destinate unei categorii exclusiviste, ci sunt create pentru orice femeie care doreşte să fie frumoasă şi îngrijită.

Cosmetice pentru orice femeie

„Dacă am lucrat cu celebrităţi, asta nu înseamnă că produsele mele sunt destinate doar celebrităţilor, ci sunt create pentru orice femeie de pe planeta asta. Orice femeie îşi doreşte să arate ca o celebritate şi nu văd de ce ar trebui ca numai vedetele să aibă sprâncene frumoase. Produsele mele pot fi folosite de tinere de 12 ani, dar şi de femei de 90“, spune „regina sprâncenelor“. „Deocamdată nu ştim exact data lansării, dar va fi într-un viitor foarte apropiat, iar preţurile vor fi accesibile pentru toată lumea“, adaugă ea.

Totodată, strategia de lansare include şi crearea conceptului de instruire profesională Academia „Anastasia“. Linia de cosmetice a „reginei sprâncenelor“ se comercializează în 500 de magazine din SUA, în Europa (în 140 de magazine din Franţa, dar şi în Belgia, Suedia, Olanda, Grecia, Irlanda), în Japonia şi Thailanda.