Din cauza celorlalte platforme noi apărute, Netflix a anunțat că ieftinește abonamentul în mai multe țări. Un purtător de cuvând de la Netflix a declarat că asta este singura modalitate de a-și păstra clienții și de a rămâne pe primele locuri.
Gigantul de streaming Netflix a redus prețurile abonamentelor în peste 30 de țări, printre care și în Asia, Europa, America Latină, Africa Subsahariană și Orientul Mijlociu. Un purtător de cuvânt al platformei a declarat că mulți abonați au renunțat la abonamentele lor din cauza creșterii costului vieții și că au apărut mai multe companii rivale.
„Membrii nu au avut niciodată mai multe opțiuni atunci când vine vorba de divertisment”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei. Printre țările în care taxele de abonament au fost reduse se numără Malaezia, Indonezia, Thailanda, Filipine, Croația, Venezuela, Kenya și Iran. Netflix nu a anunțat dacă va reduce prețurile și în Marea Britanie sau SUA.
„Explorăm mereu modalități de a îmbunătăți experiența membrilor noștri. Putem confirma că actualizăm prețurile planurilor noastre în anumite țări”, a declarat un purtător de cuvânt al Netflix. Decizia ar fi fost luată după ce acțiunile firmei au scăzute, la New York, cu 3,4%.
Netflix pierde teren
În ultima perioadă, abonații Netflix ar fi renunțat la abonamente și și-ar fi îndreptat atenția către Amazon, HBO și Disney. Anul trecut, firma a redus sute de locuri de muncă și a lansat o opțiune de streaming mai puțin costisitoare din cauza platformelor rivale.
În ianuarie, codirectorul executiv al Netflix, Greg Peters, a explicat ce măsuri a luat pentru a își păstra angajații. „Vrem să lărgim și mai mult acest spectru pe măsură ce încercăm să deservim mai mulți membri din întreaga lume și încercăm să oferim o valoare adecvată la aceste puncte de preț diferite”, a declarat dl Peters. Cu toate astea, Netflix nu va mai accepta clienții care care își împart abonamentele.
Plaftorma a anunțat că abonații care își doresc să își împartă contul trebuie să plătească o taxă suplimentară. Vara trecută, Netflix a mai recunoscut că a pierdut aproape un milion de abonați între aprilie și sfârșitul lunii iunie și că platformele rivale au atras mai multe persoane, potrivit BBC.