O avarie la reţeaua de apă, provenită de la un branşament de irigaţii, ar fi cauza văluririi drumului pe Calea Victoriei. Artera, una dintre cele mai mari din Capitală, a fost reabilitată acum aproximativ doi ani. Şeful de proiect susţinea la acea vreme că ţevile au fost schimbate.
Pe Calea Victoriei se poate simţi cum maşina stă într-o parte, iar în unele locuri drumul este vizibil vălurit. În timp ce autorităţile locale nu au anunţat nimic, reprezentanţii Apa Nova susţin că ar fi vorba despre o avarie.
Calea Victoriei a fost reabilitată acum doi ani, pe vremea edilului Sorin Oprescu. Fostul edil-șef, Sorin Oprescu, declara că vrea să transforme Calea Victoriei într-o arteră europeană, cu trotuar spațios pentru pietoni și pistă pentru biciclete. Din păcate, nu a apucat să se bucure prea mult de acest proiect. În timp ce judecătorii de la Curtea de Apel București au amânat, pentru astăzi, luarea unei decizii privind eliberarea din arest a primarului suspendat Sorin Oprescu, în Capitală au început problemele. Nu din cauza arestării fostului edil, închis pentru luare de mită, ci pentru reabilitarea Căii Victoriei.
O mare parte din modernizarea acestei artere a fost realizată de firma Tehnologica Radion. „Când am început lucrările erau mai multe firme care munceau la acest proiect, noi ne-am ocupat doar de lățirea trotuarelor și de partea carosabilă. Am avut proiect, avize și autorizație de construcție. Am avut totul legal. De ceilalți nu știm nimic. A fost o lucrare amplă. Apa Nova a schimbat țevile, s-au montat stâlpi de iluminat, s-a pus mobilier urban”, declara Bogdan Antonio, director de proiect, pentru EVZ în octombrie 2015. Reamenajarea arterei a început în anul 2014 şi a fost gata la începutul anului 2015. Lucrarea a costat 8,7 milioane de lei.
Reprezentanții Inspectoratului de Stat în Construcții au vrut să sesizeze organele de urmărire penală, după ce au constatat faptul că mobilierul urban de pe trotuar a fost executat fără proiect și autorizație de construire, iar acest fapt constituie infracțiune.