Vocea României, lider de audienţă. Câți români au dat muzica mai tare în seara de vineri

Vocea României, lider de audienţă. Câți români au dat muzica mai tare în seara de vineriVocea României Pro TV. Sursa foto: Facebook

Vocea României a fost lider de audiență vineri seara, în intervalul orar 20:28-23:33, în rândul publicului la nivel național, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD.

Vocea României a oferit un spectacol pe cinste

A fost cu adevărat o seară explozivă la Vocea României, unde 12 concurenți au urcat pe scenă, iar opt dintre ei au convins că vocile lor își merită locul în competiție. Pentru unii dintre concurenți, antrenorii s-au luptat și au reușit chiar să schimbe decizii cu ajutor din partea butonului superblock:

„Am păstrat bine butonul ăsta, trebuie să recunoști”, a spus aseară Theo Rose după ce Horia Brenciu l-a blocat pe Tudor Chirilă și așa concurenta disputată de jurați a ajuns unde trebuia.

Lavinia JitaruVocea României. Sursa foto: ProTV

„Când sesizez că e un om creativ, nu am cum să nu mă întorc. Mi-am dat seama că e un tip cu care eu pot să creez momente inedite la Vocea României”, a spus Smiley despre Valentin Dovlecel care a ajuns în echipa sa.

Theo Rose și Horia Brenciu și-au mărit echipa cu trei voci feminine: Lavinia Jitaru, Briana Vîlcu și Raluca Moldoveanu. Echipa lui Tudor Chirilă a fost completată de Francesca Tuzzolino, Izabela Ionescu și Florin Iordache. Iar concurentul Oleg Spînu a decis să mergă cu Irina Rimes.

Izabela IonescuVocea României. Sursa foto: ProTV

Câți români au urmărit show-ul de vineri seara

Vocea României, difuzată vineri de Pro TV, a fost lider absolut de audienţă cu peste 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional, iar în minutul de maximă audienţă, de la ora 20.49, peste 1,5 milioane de români au urmărit concursul.

Show-ul a fost lider absolut de audienţă în intervalul 20:28 - 23:33, în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD.

Mai mult show-ul a înregistrat 6.8 puncte de rating şi 23% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 5.2 puncte de rating şi 17.8% share.