Capital Top 100 Manageri. Cătălin Dobre, McCann: „Am reușit să exportăm creativitatea românească pentru clienți globali“
- Ghițulescu Radu
- 27 aprilie 2024, 23:19
McCann Worldgroup România a obținut, în 2023, nu mai puțin de 14 premii la Golden Drum, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrala și de Est. Un motiv solid pentru ca, la ediția din acest an a cadrul Galei Capital Excelență în Management, Cătălin Dobre, CEE Creative Officer și Co-CEO McCann Worldgroup România, să se afle printre managerii premiați.
Cătălin Dobre, CEE Creative Officer și Co-CEO McCann Worldgroup România, a fost premiat în cadrul ediției 2024 a Galei Capital Excelență în Management pentru campaniile inovatoare locale și regionale create de agenție.
„Vă mulțumesc pentru premiu și sunt onorat. Cu atât mai mult cu cât este acordat pentru campanii inovatoare. Noi, de obicei, suntem obișnuiți să primim premii la festivaluri de creativitate. Și suntem mândri că am fost premiați la cele mai mari festivaluri internaționale. Acum, că primim și premii de management, mi se pare un semnal foarte important. Mă bucur că este menționată inovația în acest premiu. Nevoile clienților sunt foarte diverse în prezent și nu mai sunt legate de mediile tradiționale. Sunt nevoi care te forțează să fii foarte conectat la provocările de business și să vii cu soluții inovatoare. Pentru noi, inovația este foarte importantă pentru că este parte din ADN-ul culturii noastre. Și întotdeauna am încercat să o promovez.“, a declarat Cătălin Dobre pe scena Galei Capital.
14 premii la Golden Drum pentru McCann
Potrivit reprezentantului McCann Worldgroup, în România și în regiune există o cultură a creativității inovatoare.„Am crescut într-o societate care a avut multe probleme. Lucru care ne-a forțat să le și rezolvăm. Și, fără să ne dăm seama, ne-am antrenat cu soluții inovatoare. După aceea, am reușit să profităm de talentul acesta și am să facem campanii pentru clienți. Atât pentru cei locali, dar și să exportăm creativitatea românească pentru clienți globali. Și cred că acest lucru este de mândrie. Vreau să le mulțumesc tuturor colegilor, pentru că munca și pasiunea lor m-au adus aici“, a mai precizat Cătălin Dobre.
Anul trecut, McCann Worldgroup România a obținut 14 premii la Golden Drum, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrala și de Est. Un rezultat care confirmă evoluția în timp a agenției, susține Cătălin Dobre: „Ne mândrim că am reușit să facem din București campanii pentru branduri globale, cum ar fi Fuzetea, implementate în 100 de țări pe tot globul. Avem o cultură creativă care se îmbogățește din ce în ce mai mult cu experiență globală și ne folosim de ea pentru a face inovație în comunicare și pe plan local.“
Din poziția sa regională, cel mai important proiect din 2023 a fost campania pentru Mastercard, „Where To Settle“, realizată de echipa din Polonia și care a câștigat un Grand Prix la festivalul de la Cannes și multe alte distincții, reușind să fie una dintre cele mai premiate campanii ale anului.
Un an „foarte ocupat“
Cătălin Dobre consideră drept cel mai amplu proiect din cariera sa transformarea agenției într-una local-globală cu o cultură creativă foarte puternică. „Asta înseamnă aducerea agenției într-un punct în care are un portofoliu de clienți atât locali, cât și regionali și globali, pentru care facem proiecte inovatoare. Acest portofoliu este împărțit aproape 50%-50% și este unic pe piața locală“, explică interlocutorul nostru.
Transformarea s-a întâmplat în timp, iar construirea unei reputații creative globale a fost esențială. Biroul din România este de peste 10 ani prezent cu distincți consecutive la Festivalul de la Cannes, câștigând Grand Prix-uri și punctând cu premii an de an, dar și la cele mai importante festivaluri.
2024 se anunță a fi un an „foarte ocupat“ pentru McCann Worldgroup România, atât cu campanii creative inovatoare pentru clienții locali, cât și regionale și globale.
Capital Top 100 Manageri
În cadrul Galei Capital Excelență în Management a avut loc și lansarea „Capital Top 100 Manageri“ Ediția 2024. Proiectul reunește manageri din sectorul privat și public cu rezultate și performanțe remarcabile obținute pe parcursul anului trecut. „Capital Top 100 Manageri“ Ediția 2024 este disponibil la toate punctele de difuzare a presei. Dar și online, pe site-ul edituradecarte.ro.
Evenimentul este organizat cu sprijinul: RECICLAD’OR, PHILIP MORRIS ROMÂNIA, CATENA, APOLODOR, ALEXANDRION GROUP, REWIRE INTERIOR DESIGN ȘI GALERIA ROMANĂ.
Parteneri media: www.evz.ro, www.infoactual.ro, Evenimentul Istoric, www.infofinanciar.ro și www.edituradecarte.ro
Evenimentul poate fi vizionat integral pe pagina de Youtube Hai România.