Oxygen și Vodafone își extind campania „Meriți ce-i mai bun”
- Iulia Moraru
- 23 aprilie 2024, 13:21
Oxygen lansează o nouă campanie de loializare pentru Vodafone România, sub sloganul „Meriți ce-i mai bun”, concentrându-se pe diferitele tipologii de clienți și pe beneficiile pe care aceștia le pot obține.
Potrivit Oxygen, Vodafone nu este doar cea mai bună rețea, este și partenerul care le oferă clienților săi mai multe beneficii.
Oxygen și Vodafone pun accent pe loialitate prin campania „Meriți ce-i mai bun”
Printre aceste beneficii oferite clienților se numără oportunitatea de a câștiga o factură gratuită în aplicația My Vodafone, reduceri extraordinare la telefoanele de Red Monday, posibilitatea de a achiziționa tehnologie în 36 de rate fără dobândă prin programul EasyTech, premii săptămânale, discounturi la magazinele preferate și beneficii totale de un milion de euro pe lună prin programul Vodafone Happy.
„Insightul care a stat la baza creației a fost acela că factura Vodafone pare gratis atunci când primești atât de multe beneficii. Campania cuprinde o serie de testimoniale filmate cu clienți Vodafone, care au oferit proiectului un plus de valoare, prin perspectiva lor autentică.
Astfel, campania consolidează promisiunea brandului de a pune întotdeauna clienții pe primul loc și de a le răsplăti fidelitatea”, spune Iarina Comănescu, Copywriter Oxygen.
Experiențe noi și pozitive pentru toți clienții
Lansată sub brandul „Meriți ce-i mai bun”, noua campanie de loializare reflectă angajamentul Vodafone de a fi partenerul preferat al românilor.
Prin intermediul acestei platforme de comunicare, dezvoltată inițial de Oxygen în 2023, Vodafone își reafirmă poziția ca furnizor de servicii inovatoare și progresive, oferind clienților experiențe pozitive, soluții integrate și respect pentru fiecare utilizator.
Sub hashtagul #meriticeimaibun, campania este promovată pe diverse canale digitale, inclusiv pe rețelele de socializare ale Vodafone.
Cu o prezență pe piață de 15 ani și birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare. Portofoliul său variat include atât companii locale, cât și internaționale de prestigiu, printre care se numără: Vodafone, PPC Romania, Arctic, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Moncler, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Antenna Group, UNIQA, Xiaomi și altele.