Un nou centru comercial se ridică in Capitală. Dezvoltatorul va investi 10 milioane de euro

Un nou centru comercial se ridică in Capitală. Dezvoltatorul va investi 10 milioane de euro Sursa: Arhiva EVZ

Locuitorii din zona Militari-Chiajna, situată în proximitatea Capitalei, vor avea un nou centru comercial. Pentru dezvoltarea proiectului constructorul a investit 10 milioane de euro.

Apare un nou centru comercial în zona Militari-Chiajna

A1 Shopping Center se va deschide în câteva luni. Proiectul de este dezvoltat de Danubu Enterpises și valorează aproximativ 10 milioane de euro. Localizat în partea de vest a Capitalei, în regiunea Militari-Chiajna, noul centru comercial va completa gama de produse și servicii furnizate locuitorilor din apropierea Capitalei.

Separat de aceste aspecte, centrul comercial va produce sute de locuri de muncă pentru rezidenți. Dar și pentru locuitorii din împrejurimi. A1 Shopping Center va fi inaugurat anul viitor. Lucrările propriu-zise vor fi demarate în al doilea trimestru al acestui an.

Este vorba de un proiect care va avea o amprentă de 67.000 de metri pătrați, iar accesul se va putea face și de pe Autostrada A1, potrivit stiripesurse.ro.

Ne puteți urmări și pe Google News
Un nou centru comercial apare în Capitală

Sursa foto: Arhiva EvZ

Investiții de 10 milioane de euro

În linii mari, A1 Shopping Center va fi un centru comercial de tip angro dotat cu faciltăți moderne pentru comercianți și clienți deopotrivă. Centrul va pune la dispoziția agenților economici spații moderne de servicii și pentru retailerii cash&carry.

În proiectul de construcție a fost prevăzut și o zonă de foodcourt. În premieră, parcarea va dispune locuri dedicate autoturismelor de tip dubă. Inițial constructorul a vrut să dezvolte un hotel de 3 stele și un strip mall. Ulterior, după ce a studiat analiza de piață, constructorul a venit asupra deciziei, și astfel apare centrul comercial A1 Shopping Center.

Centrul Comercial

sursă foto: Arhiva EvZ

Un centru comerical modern și dotat

„Inițial, acest proiect trebuia să fie compus dintr-un strip mall dedicat retailerilor clasici. Al căror public-țintă este reprezentat de consumatorii finali, alături de un hotel de 3 stele, ce trebuia să acopere cererea destul de ridicată pentru călătorii de afaceri din vestul Capitalei.

Ulterior, însă, în urma analizei aplicate, în timp, a nevoilor pieței, am realizat că zona respectivă a Bucureștiului ar fi mai bine deservită de un proiect conceput pentru retaileri de tip angro și cash & carry. Care vin să răspundă variatelor nevoi ale proprietarilor de magazine mici și medii din toată țara”, a declarat, Maria Iancu, Director Dezvoltare.