Ziua Femeii vine cu tichete-cadou. Ce valoare au primele

Ziua Femeii vine cu tichete-cadou. Ce valoare au primeleProblemă gravă în Moldova. Sursa foto: Pixabay

Ziua Femeii vine cu o surpriză mare pentru femeile din România. Mai multe companii vor oferi angajatelor, în acest an, de 8 Martie, tichete-cadou pe suport electronic.

Ziua Femeii este sărbătorită în vremurile noastre la date de 8 Martie. Şi pentru a marca acest eveniment, companiile din România vor oferi angajatelor, în acest an, tichete-cadou pe suport electronic. Cele mai multe angajate sunt în Bucureşti şi Ilfov (22%), Argeş (7%), Bacău (6%) şi Bihor (5%).

Ziua Femeii vine cu tichete-cadou. Ce valoare au primele

Potrivit Up România, sumele încărcate pe cardurile-cadou, de Ziua Femeii, sunt cheltuite în mai puţin de o lună de la alimentare. Iar cele mai multe aleg să se răsfeţe în saloanele de înfrumuseţare. Altele să-şi reînnoiască garderoba sau să cumpere articole pentru copii.

„Ziua Femeii este un bun prilej pentru angajatorii din România să-şi arate aprecierea şi recunoştinţa faţă de femeile din companie. Acestea pot primi până la 300 de lei, de 8 Martie, prin cardul cadou, sumele alocate nefiind supuse impozitului pe venit şi contribuţiilor sociale. Din datele Up România, anul trecut, numărul celor care au ales să ofere angajatelor acest beneficiu extra-salarial a fost în creştere cu 58% comparativ cu 2022. De asemenea, numărul femeilor care l-au primit a crescut cu 37% comparativ cu anul precedent”, informează Up România.

Celebrare, Ziua Îndragostiților

Ziua Femeii vine tichete-cadou. Sursa foto: Pixabay

Tichetele-cadou sunt  deductibile fiscal în limita a 5%

Numărul IMM-urilor care au oferit acest avantaj de Ziua Femeii a crescut cu 72%, în 2023 faţă de 2022. De asemenea, 20% dintre companiile care au acordat tichete cadou de 8 Martie 2023 au fost firme mici şi mijlocii. Tichetele-cadou pe suport electronic pot fi oferite din bugetul cheltuielilor sociale şi sunt deductibile fiscal în limita a 5% din valoarea cheltuielilor cu salariile personalului.

Up România face parte din Grupul Up şi deserveşte peste 25.000 de clienţi şi mai mult de 800.000 de beneficiari.

Cu o prezenţă de peste 20 de ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare şi soluţii financiare avantajoase pentru performanţa businessului, printre care se află produse şi servicii pentru salariaţi, platforma de beneficii flexibile Up MultiBeneficii, soluţii digitale interactive de incentivare şi recompensare STIM Online, servicii dedicate comercianţilor, precum şi soluţii personalizate pentru modernizarea sectorului de acţiune socială, informează upromania.ro.