Elon Musk pune pe „butuci” Twitter. Atât veniturile, cât și câștigurile, scad drastic. Miliardarul, despre posibilitatea falimentului

Elon Musk pune pe „butuci” Twitter. Atât veniturile, cât și câștigurile, scad drastic. Miliardarul, despre posibilitatea falimentuluiSursa: Instagram

Twitter Inc. a raportat o scădere de aproximativ 40 la sută atât a veniturilor, cât și a câștigurilor ajustate pentru luna decembrie, anunţă Wall Street Journal. Raportul vine după ce mai mulți agenți de publicitate și-au redus cheltuielile pe platforma de socializare.

Twitter a înregistrat o scădere de aproximativ 40% atât a veniturilor, cât şi a câștigurilor ajustate, pentru luna decembrie, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unor persoane familiarizate cu aceste date, citate de Wall Street Journal.

Elon Musk pune pe „butuci” Twitter

Mai mulţi agenţi de publicitate importanţi şi-au redus cheltuielile pe platforma de socializare după ce Elon Musk a preluat conducerea companiei pe 27 octombrie, ceea ce a dus la o scădere cu 71% a cheltuielilor publicitare pe Twitter în luna decembrie, potrivit datelor companiei de cercetare în publicitate Standard Media.

Elon Musk, care a avertizat în noiembrie cu privire la posibilitatea ca Twitter să intre în faliment, a declarat în decembrie că aceasta este pe cale să ajungă ”aproape pragul de rentabilitate a fluxului de numerar” în 2023.

Twitter a făcut prima sa plată de dobânzi în ianuarie, pentru un împrumut acordat de bănci pentru a ajuta la finanţarea achiziţiei de către miliardarul Musk a companiei de social media, anul trecut.

Musk a prezis în noiembrie că Twitter ar putea intra în faliment

De asemenea, Elon Musk a concediat mii de angajați și a închis birouri din întreaga lume pentru a reduce cheltuielile. Compania a pierdut jumătate din primii 100 de agenți de publicitate în mai puțin de o lună de la preluarea mandatului miliardarului. Ulterior, unii agenți de publicitate s-au întors pe platformă.

Musk a declarat luna trecută că Twitter va începe imediat să împartă veniturile din publicitate cu creatorii „pentru reclamele care apar în firele de răspuns”.

CEO-ul Twitter și-a cerut scuze pentru că a afișat prea multe reclame irelevante și enervante pe platforma de microblogging și a spus că compania ia măsuri corective pentru a îmbunătăți algoritmul.

„Ne pare rău că vă arăt atât de multe reclame irelevante și enervante pe Twitter! Luăm acțiunea corectivă (evidentă) de a lega anunțurile de cuvinte cheie și subiecte din tweet-uri, așa cum face Google pentru căutarea. Acest lucru va îmbunătăți semnificativ relevanța contextuală”, a spus Elon Musk pe Twitter.

Twitter nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii a Reuters.