Se schimbă totul la casele de pensii! Violeta Alexandru a dat marea veste pentru pensionari
- Lucian Ionescu
- 16 septembrie 2020, 07:03
După aproximativ o lună de zile de la lansarea ordinului „Un singur drum pentru serviciile MMPS”, ministrul Muncii, Violeta Alexandru a reacționat.
Ministrul a făcut un apel către toți românii pe pagina sa de Facebook de a sesiza orice nemulțumire în legătură cu modul de funcționare a Caselor de pensii.
De asemenea, Violeta Alexandru a vorbit despre rezultate la o lună de la implementarea ordinului „Un singur drum pentru serviciile MMPS”
„Se împlinește o lună de la implementarea comunicării online cu cetățeanul la Casa de Pensii, la Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă și la Agenția pentru Plăți și Inspecție Socială.
Urmăresc, testez și continui să fiu cu ochii pe instituții. Primesc informații de la cetățeni și testez timpul de reacție precum și respectarea procedurilor de către angajații celor trei instituții. În anumite locuri, lucrurile merg strună, în altele mai este clar de lucru. Unele instituții au răspuns în termen de 5 zile, dar nu au dat număr de înregistrare, înainte de răspuns. Alte instituții au dat număr de înregistrare dar nu au contactat cetățeanul în timp util după. Și aici sunt în contact cu liderii agențiilor pentru a îmbunătăți procesul. O casă de pensii a cerut chiar confirmarea în termen de 72 de ore a emailului ca să îi poată prelua solicitarea și să intre în analiză (explicația angajaților fiind că se asigurau că oamenii nu trimit cereri false).
Respectul față de cetățean, celeritatea răspunsului și calitatea sa sunt evaluate!
Feed-back-ul dvs. este, în continuare, important pentru evaluarea funcționalității acestui demers, așa încât vă rog să-mi spuneți unde nu funcționează: la Casele de Pensii, la AJPIS-uri, la AJOFM-uri?
Românii merită servicii de calitate și interacțiunea lor cu aceste instituții trebuie să fie una ușoară și respectuoasă!”, a scris Violeta Alexandru pe pagina sa de Facebook.
Menționăm că, mai multe instituții cheie au fost digitalizate cu toate că au fost întâmpinate mai multe probleme care au trebuit rezolvate.
„Un singur drum pentru serviciile Ministerului Muncii! Am spus că se poate! Se poate!
ANOFM, CNPP și ANPIS sunt pregătite pentru a primi și a procesa în FORMAT ELECTRONIC cererile și documentele necesare pentru deschiderea dosarului aferent dreptului solicitat. Ridicarea deciziei de acordare a dreptului se va face, printr-un singur drum, la instituția în cauză.”, a spus aceasta pe pagina sa de Facebook.