Imagini în premieră. A fost văzută. Dacia Logan 3 surprinsă în trafic. FOTO
- Mihnea Talau
- 4 iunie 2020, 08:51
Dacia îi ține încă în suspans pe împătimiții auto. Noul Logan, Logan 3, nu se lasă încă văzut în toată splendoarea sa. Ascuns sub o husă, păstrează încă misterul deși a fost surprins și fotografiat zilele trecute pe străzile din România.
Dacia îi ține încă în suspans pe împătimiții auto. Noul Logan, Logan 3, nu se lasă încă văzut în toată splendoarea. Ascuns sub o husă păstrează încă misterul, deși a fost surprins și fotografiat zilele trecute pe străzile din România.
Este vorba despre noul Logan, al treilea din istoria mărcii, deoarece farurile și stopurile LED „aduc”, în principiu, cu cele ale modelului cu facelift.
Noul Logan va fi o mașină mai robustă, după cum promit francezii și caroseria de față pare să respecte această rețetă.
Dacia Sandero a fost cea mai înmatriculată maşină în Spania în luna mai: S-au înregistrat 1.570 de clienţi noi
Dacia va produce un model de SUV, cu 7 locuri, care ar putea inaugura tehnologia hibridă în gama de modele a construtorului auto, anunță publicația franceză L’Argus. Acesta ar urma să fie lansat pe piață anul viitor, iar modelul ar trebui să înlocuiască monovolumul Lodgy, care nu s-a bucurat de succes, în comparație cu modelul Duster.
Vânzările Lodgy au însumat 6.627 de unități în Franța în 2019, pe când Duster se apropie de 50.000 de unități.
Dacia își va reînnoi o mare parte din gamă (Sandero, Logan, Dokker), lansând în același timp noi produse. Este cazul Spring, SUV urban 100% electric, care se va baza pe elementele tehnice ale Renault K-ZE fabricat și vândut în China.
Cu toate aceste noutăți pregătite, o parte din angajații de la Dacia sunt din nou în șomaj tehnic. Peste o mie de oameni vor sta acasă. Astfel, 1100 de angajaţi de la secţiile Presaj şi Mecanică de la uzina Dacia din Mioveni intră în şomaj tehnic în perioada 2-30 iunie, din cauza lipsei comenzilor. Compania declară că activitatea este adaptată cererii comerciale.
Măsura vine la nici o lună de zile de când în fabrică a fost reluată integral activitatea. În fabrică lucrează 15.000 de oameni.
Potrivit liderilor de sindicat, cei 1.100 de salariaţi care vor sta acasă în şomaj tehnic sunt din secţiile care produc piese şi subansamble pentru fabricile din Rusia, Maroc, Brazilia şi Franţa, care sunt închise, anunță RomâniaTV.