Gap vrea să-i îmbrace şi pe români

Gap vrea să-i îmbrace şi pe români

EXTINDERE. Gap, unul dintre cei mai mari retaileri internaţionali de îmbrăcăminte, accesorii şi produse pentru îngrijire personală, şi-ar putea deschide anul viitor mai multe magazine în România, Bulgaria şi Mexic, conform unor acorduri de franciză deja încheiate, a anunţat compania.

Americanii au încheiat, la începutul acestui an, un acord de franciză cu grupul elen Marinopoulos pentru deschiderea mai multor magazine sub brandurile Gap şi Banana Republic în Grecia, România, Bulgaria, Cipru şi Croaţia. Marinopoulos mai deţine în România franciza pentru brandurile Starbucks, Marks & Spencer şi Sephora. Americanii aveau la finalul anului trecut peste 3.100 de magazine în Statele Unite, Marea Britanie, Canada, Franţa, Japonia şi Irlanda. Gap a încheiat, în ultimii ani, înţelegeri pentru extinderea în ţări din Europa de Est, Asia de Sud- Est, America Latină şi Rusia, deschizând 100 de magazine sub brandurile Gap şi Banana Republic pe 13 pieţe noi, se arată într-un comunicat al companiei. Conducerea companiei consideră că astfel de extinderi necesită cheltuieli foarte reduse şi au o profitabilitate ridicată.

Ne puteți urmări și pe Google News