Candidatul PNL la Primăria Craiovei, Ion Groza, are o găselniţă prin care vrea să-i convingă pe craioveni că promisiunile lui electorale nu sunt doar vorbe în vânt: semnează contracte cu locuitorii oraşului.
De dimineaţa până seara, liberalul colindă prin cartiere, însoţit de membrii organizaţiei de tineret a PNL Dolj, şi semnează contracte cu toţi cetăţenii care sunt dispuşi să facă acest lucru. „Un exemplar rămâne la mine, celălalt la cetăţean. Apoi, la sediul de campanie, o echipă de tineri le introduce în calculator, după nume şi cuvinte-cheie ale problemelor. Contractele conţin numele, prenumele şi adresa cetăţeanului, precum şi o listă de probleme pe care le scrie singur. Dacă ajung primar, în prima şedinţă de consiliu local mă duc în braţe cu miile de contracte şi le spun consilierilor că astea sunt problemele oamenilor şi că pe astea trebuie să le rezolvăm. Iar dacă nu îndeplinesc sarcinile din contract, mă oblig să îmi dau demisia“, explică Ion Groza. 50.000 de contracte până la alegeri
Candidatul liberal spune că cele 16.500 de contracte semnate până acum conţin în general probleme legate de canalizare, de străzi şi de câinii comunitari. „Nici un craiovean nu a trecut la problemele lui borduri şi fântâniţe cântătoare“, susţine Ion Groza, făcând referire la obsesia pentru arteziene a primarului Antonie Solomon.
Până la finalul campaniei, Groza are de gând să semneze 50.000 de contracte cu craiovenii. „Eu vin din sfera de afaceri sută la sută, iar contractul pentru mine e un lucru sfânt. Întotdeauna mi-am respectat contractele. M-am hotărât să fac acest lucru pentru că toţi candidaţii spun vorbe, aruncă pliante, pun afişe, dar nici unul nu are curaj să semneze pentru ce spune“, adaugă Ion Groza.
Tot din planurile lui de campanie face parte şi ideea ca primele şedinţe ale noului consiliu local să aibă loc în cartierele mărginaşe, unde nu există canalizare, alimentare cu apă şi asfalt.