În America, industria luxului a dat-o pe ”iarbă”

În America, industria luxului a dat-o pe ”iarbă”

Noua abordare asupra canabisului care acum este valorificat și medical și recreațional a deschis o nouă nișă pentru comercianții atenți la mișcările pieței. Astfel, au apărut noi mecanisme de a scoate bani frumoși de la clientela bogată.

Din cauza prețului său foarte scăzut, în general, ca drog sau medicament, el nu este asociat cu obiceiurile celor bogați. Din contra, se vorbea despre marijuna ca despre drogul săracilor. Dar lucrurile s-au schimbat rapid, mai ales că noua abordare a făcut să crească uriaș nivelul consumului de ”iarbă”.

Milioane de dolari

Deși au puține canale der a se folosi de publicitate, multe mărci cunoscute pentru produsele lor de lux, au alunecat spre piața de canabis. O zona este chiar cea a ambalajelor. Un gram de ”iarbă”, într-un ambalaj de mare clasă trensformă produsul în sine în ceva de lux. Spre exemplu, compania CannDescent, cu sediul în Santa Barbara, propune servicii de ambalare high end și folosește din greu culoarea portocalie care amintește de celebrul brand Hermes. O alltă companie californiană, Beboe, vinde pasite de canabis în cutiuțe minunat decorate. Datorită îndrăznelii lor, CannDescent s-a vândut cu 27,5 milioane de dolari. Și Beboe a fost cumpărată rapid Green Thumb Industries, o firmă federală specializată în canabis.

Bio, dar și puțin aur

Alți întreprinzători folosesc argumentul produsului bio. Interesant, dat fiind că la nivel federal canabisul este clasificat ca drog, nimeni nu îl poate certficica drept bio sau nu. Ei bine, o firmă pe nume L'Eagle a făcut apăel la un auditor privat care face asemnea certificări. Iată ce slogan a rezultat: ”vă oferim luxul de a ști cu preciie ce consumați, nu va oferim doar un ambalaj deosebit”.

Accesorii fără pereche

Vestita companie de lux americană, Barneys, a deschis un magazin pe nume

The High End care vinde accesorii desoebite pentru împătimiții de canabis. Aici, un toc pentru o brichetă Bic Mini, din argint, marca Good Art Hlywd se vinde cu 625 de dolari, iar 10 conuri pentru jointuri din hârtie de lux, fabricate de casa franceză Devambez se vând cu 78 de dolari. Tot de aici poți cumpăra o selecție de loțiuni cu pentru parfumurile de cameră și bijuterii personalizate în formă de frunză de ”iarbă” semnate Genifer M, taote peste mia de dolari. Lucrurile nu se opres aici, compania Double-Barrel cere pentru un aparat de vapat, din aur alb încrustat cu diamante cu 100.000 de dolari. Alții, firma Shine, vinde foițe de rulat acoperite cu ”aur comestibil de cea mai bună calitate cu 10 dolari feuille foița. 50 de bucăți egal 500 de coco...

Ne puteți urmări și pe Google News