Gert Hildebrand, omul care a imaginat noua identitate vizuală a gamei Mini, după ce producătorul britanic a fost preluat de BMW cu un deceniu în urmă, a plecat de la conducerea departementului de design Mini. În locul său a fost numit Anders Warming, care a activat până, luna trecută, la BMW.
Este foarte posibil ca gama Mini să renunţe, peste patru-cinci ani, la look-ul retro.
De atât are nevoie noul şef de design al mărcii britanice, Anders Warming, pentru a lansa un prim model realizat de la zero sub îndrumarea sa.
Warming, 38 de ani, îl înlocuieşte, din această lună, pe Gert Hildebrand (57 de ani), omul care a imaginat noua identitate vizuală a gamei Mini, după ce producătorul britanic a fost preluat de BMW cu un deceniu în urmă.
Tânărul şef Mini a activat, până luna trecută, în cadrul departamentului similar BMW.
Acolo, sub îndrumarea lui Adrian van Hooydonk, cel care supervizează toate proiectele de design ale grupului auto german (BMW, Mini, Rolls-Royce), a fost responsabil, între altele, de proiectele BMW Z4 şi BMW Seria 5.