Revista „TATAIA”, pe tarabe: „Românii au nevoie să se lovească de proiecte culturale”

Revista „TATAIA”, pe tarabe: „Românii au nevoie să se lovească de proiecte culturale”

Revista de cultură românească „TATAIA”, editată de Asociaţia Noi facem bine va fi distribuită în 47 de localităţi, după parteneriatul cu reţelele de magazine Inmedio şi Relay.

Dacă iniţial tirajul primului număr al revistei „TATAIA” a fost de 5.000 de exemplare, pentru a începe distribuirea acesteia pe plan naţional,alături de Inmedio și Relay, au mai fost printate 3.000 de exemplare.

„Angajamentul HDS Inmedio, prin magazinele noastre Inmedio şi Relay, este acela de a facilita accesul oricărei persoane către o diversitate cât mai mare de idei şi culturi. Fiind una din foarte puţinele publicaţii ce tratează arta şi cultura contemporană, revista TATAIA reprezintă un pas înainte în direcţia dezvoltării unor publicaţii culturale de calitate”, spune Marius Văcălău, Director Comercial HDS Inmedio. În completare, Mihai Sibianu,  Președintele Asociaţiei Noi Facem Bine, a declarat: „Românii au nevoie să se lovească de asemenea proiecte culturale în toate colţurile ţării”.

Revista, o strategie a ONG-ului

Conceptul revistei „TATAIA”- nume ales dintre alte 30 de variante-  s-a născut în urmă cu un an, iar membrii fondatori ai asociaţiei, Ioana Cotulbea, Mihai Sibianu şi Mihai Păcurar, au gândit-o ca pe o strategie de promovare a culturii româneşti.

Revista TATAIA se vinde la preţul de 22 de lei, are 200 de pagini, apare trimestrial şi este un schelet pentru restul proiectelor asociaţiei. VEZI ŞI: Site-ul revistei "TATAIA"

Ne puteți urmări și pe Google News